Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Så duktig du är Theresa!!

Jag har nyss kommit hem från en timmes promenad i skogen. Det var ju inte lite jobbigt påbylsad i ett skoterspår som inte frusit till hårt ännu. Men jag kämpade på och så otroligt skönt när kylan bet i kinden! Hittade ett nytt spår som jag trodde ledde hem, men det gjorde det ej så jag fick se nya vyer och en lite längre prommis.

Ska köra dagens övningar nu på vårt första program så är dagens träning avklarad. Skönt!

Välkommen PiJo!!

• Malin1976

Theresa: Åh, såpass! Kul, vart läste du det? På internet?? Och nu äter jag en bar till lunch på 212 kalorier. + att jag gjorde dagens program, känner mig mycket nöjd då!!

Apropå hyror... Vi har en månadskostnad på 400kr på lånet vi har på vårt hus. Inte illa va?!

• Malin1976

Vilken bra länk Theresa! Nu kan jag kolla allt! Tack så mycket!!

• Malin1976

Blondinen: Om du har tonfisk hemma så kan du värma det med creme fraiche, en burk av varje också lite ketchup i. Sedan blanda det med kokt pasta. Enkelt och supergott!!

• Malin1976

Men det är ju inga rotsaker i....

Sen kan man blanda en burk matlagningsyoughurt med en påse tacosås. Bred det över (tinade) kycklingfileer,klicka över lite smör och låt de steka i ugnen. 200grader ca 20 minuter. Tills kycklingen är klar alltså.
    Ska egentligen vara kycklingklubbor men jag kör med file..

Ber om ursäkt att jag inte gav dig tips innan du gick på affären men jag var ute å lekte med Vilmer...

• Malin1976

Gick in på Iform för att anmäla prenumeration men då fanns inte pilates-videon med där som den gjorde i sverigehäftet. För engångs skull var jag uppmärksam och såg det, hade blivit irriterad annars.
    Så nu blir det beställning med snigelpost istället...

• Malin1976

Gick in på Iform för att anmäla prenumeration men då fanns inte pilates-videon med där som den gjorde i sverigehäftet. För engångs skull var jag uppmärksam och såg det, hade blivit irriterad annars.

• Malin1976

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)