Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

är såå jävla besviken på mig själv....fattar inte hur dum man får vara... vill ju inte vara tjock resten av livet ju..SKÄRPNING...!!!!!

• ThereseLaurin

katarina: ne en hel påse var det inte tack och lov kanske i tredje del...fan jag får ju inte i mig nå mycke nu för tiden det är ju i alla fall bra=) mår såå illa att jag får kvalvningar...hua sitter och rapar som värsta toket...

• ThereseLaurin

emmamaria: ja jag har kräkts upp det förut men det är så att jag kräker sen allt jag äter lätt hänt bulimi..därför vill jag inte kräkas upp det om du förstår

• ThereseLaurin

fanb i morrn är det ju vikt..fy va jobbigt jag kommer att ligga på plus alltså

• ThereseLaurin

blondinen: jjo jag har testat grönsaker..men jag köper ju inte hem chips utan skickar sambon då suget är på...dum i dumma mig... sen kan ju han ka mitt i natten med då han har nycklarna på statoil inte bra =(

• ThereseLaurin

men hamburgarna är inte så onyttiga utan det du har på?? eller har jag helt fel?? är de stkta i olja är det ännu bättre =)

• ThereseLaurin

hur månag points får du äta per dag???

• ThereseLaurin

oj de var ju inte mycket till övers då... men det går ju bättre i morrn =)

• ThereseLaurin

ranch finns ingen godare =) fast beror ju också på vilka chips man har man väljer ju efter dem =)

• ThereseLaurin

gomrogon alla !!

Blondinen::: hehe skäll inte på mig nu=) är ju inte ute och går..men det är för att jag ska ut och gå med mamma på eftermiddagen =)

Min vikt står på samma 77.5
    Grattis bondea =)
    ska fylla i vikterna nu =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)