vikt...peppningstråd =)
blondinen: ska försöka att inte ge upp =) men det är ju som sagt julbord i morrn och redan bokat tyvärr annars hade jag skitet i det..som sagt på söndag då är dte en ny fräch therese =)
blondinen: ska försöka att inte ge upp =) men det är ju som sagt julbord i morrn och redan bokat tyvärr annars hade jag skitet i det..som sagt på söndag då är dte en ny fräch therese =)
blondinen: jpo jag hade tänkt göra övningarna sen ikväll efter idol=) och även ut och röra på mig i morrn=) det var maten jag menade =) vart lite missuppfattning =)
Theresa : ne det behövs det ju egentligen inte =) men har man hållt på i ett år som jag nästan gjort blir det tyvärr svackor,,men börjar kännas bättre =) tack vare er =)
måste faktiskt säga emot er nu..har hört och läst i tidningar att lightläsk är sämre än vanlig läsk det är bara ren skitsnack folk har kört med... tyvärr så är det så.. men självklart är inte vanlig läsk heller att rekomendera =)
Blopndinen: gomorgon=)
Min lilla alexandra ska följa med sin mronror idag och julhandla =) ska bli kul för henne =) hoppas det går bra =)
våra liv varmt välkommen =)
Malin skriver in måtten ikväll då jag ska iväg på julbord aldelesstrax och hinner tyvärr inte nu =)
Tack för alla peppande ord =) idag mår jag jätte bra i alla fall och ij morrn är det stenhårt och strikt som gäller =)
kram på er och ha en bra lördagkväll=)
halloj tjejer...nu har jag käkat julbord och hör jag ordet julbord nu så spryr jag nog..fy vill inte ha nå mer sånt i år i alla fall=) men det känns bra i alla fall känner mig vrål peppad nu..mickes syster sa visst har du gått ner en massa i vikt så det var sååå skönt att höra..visst har ju hört de av många mendet värmer ju ju fler som säger det =)
har lagt bud på en bikini nu på tradera..så där fick jag ännu mera motivation=) SJälvklart är den ny...för er som undrar haha
Våraliv: jag fattade mig lite kort förut eftersom jag var oherhört stressad för attt hinna till julbordet.. vi väger oss varje fredag eller tar måtten eller både och om man så vill..men detta är helt frivilligt och man gör som man själv vill =) Sen länken som blondinen visade är ett träningsprogram som thjeresa och blondinen har suttit och pillat ihop =)
Stor eloge till dem =)
Sist men inte minst hoppas att du ska trivas i vårt glada gäng =)
Blondinen: men du var väl med på ett hörn???
Våraliv: tyvärr inte vet inte ens va dinkel pasta är =)
Blondinen: ja men då var du med på ett hörn =)
hehe
emmamaria: ne jag har ju två redan men mina bröst har blitt på tok för stora haha..vill ha tillbaka min gamla ju =) sen är ena sååå jävla snygg så jag verkligen skulle vilja ha den men men hittade ju en som duger i alla falll =)