Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

oh herre gud va det skrivs... *ska läsa ikapp*

• Theresa1

Jag vete fan va jag sysslar med... jag är as motiverad och vill VERKLIGEN bli smal och snygg... Men jag äter massa skit iaf. Jag är lite duktig för jag päknar in varje liten grej jag stoppar i munnen sen blir jag deppig och känner mig dum i huvudet när jag över trasserar "points kontot" Sen jag fick mens har jag varit hopplös allt bara slinker in i munnen. Jag behöver inte ens ha en strid med mig själv först, det går av bara farten. Det är väl eg ingen katastrof eftersom jag skött pointsen hyffsat. Men det är ju så onödigt. Eftersom jag varit sjuk har jag inte skött motionen heller och det gör ju att man känner sig helt värdelös!!!

AAAARRRRGGGGHHHH!!!!

Jaja, mensen varar ju int för evigt iaf

Stort beröm till alla som sköter sig så bra, vi andra får ta oss i kragen och skärpa till oss lite eller hur?

• Theresa1

emmamaria:jag tror att jag är bra på points.

Malin: Jag håller mig oftast inom "veckobudgeten" men jag stoppar i mig onödigt och nu nar röda faran härjat har jag fått en hormonchock. Har inte haft mens på 2 1/2 år typ... Så nu tar kroppen igen det!

• Theresa1

Morrnmorrn...

IB: Ja, jag ska skärpa mig. Idag! Du frågade om någon kör programmet och det gör jag ju givetvis, jag har inte köpt en fin bok ännu o det är idioti efterson jag vet att det funkar bra. Tycker du att detta börjar bli "de dåliga ursäkternas" tråd? Jag vill till mitt försvar säga att när jag tycker att jag spårar ur så kanske jag har ätit 5 chips... eller 3 pepparkakor eller ngt. De dagar pointsen farit iväg är när vi inte ätit hemma och då är det maten som får dem att skjuta i höjden Jag äter faktiskt inte så mycket "skit". Skulle bara försvara mig lite, eller förklara det beror på hur man ser det *hehe*

• Theresa1

TL: det var mig hon menade... hormonerna har tqgit övetr min kropp likt utomjordingar Jag har inte skött mig exemplariskt och hade en utläggning tidigare i tråden... Ingen skäller på díg.

• Theresa1

*burr* har feber o skit... men jag sköter mig iaf!!! Hurra för mig.

Orkar inte mäta mig, ska sova nu om jag bara hittar nässprejen... mina mått kommer imorgon.

Välkommen Kristin!!!! Kul med nu

MARSMAMMA!!!!!!!!! OUIIIIIII!!!! ******fyrverkeri*****

Vem var det som inte skulle göra programmet??? Det är lungt, du har ju sportat ordentligt iaf!

O Blondinen Bra, känndes det i kroppen eller?

• Theresa1

Halloj brudar!

Nu har jag införskaffat massa nutrilett så imorgon börjar jag... Hur mycket kan man tappa på en vecka? Typ? Säg 15 kilo, då blir jag jätte glad Visst kan jag blanda i lite mini mjölk utan att det skadar för mycket?

Min mått är nästan oförändrade denna vecka. Jag är lite vätskefylld... men jag visar iaf:

Bröst 95
    Midja 84
    Navel 97
    Höft 104,5
    Stjärt 107
    Knä 38
    Arm 31
    Lår 64,5

Tack alla va ni är gulliga som sa att jag skulle krya på mig!

Visst hjälper ni mig när jag grinar efter något annat än jäkla pulver?

Ni frågade om makrill o det är super nyttigt, det är bra fett i.

Blondinen: Akta så du inte äter för lite fett! Kroppen behover jättemycket fett för att kunna förbränna och när du tränar som du gör så kan det ta på kroppen. Jag har en skitbra bok om du vill kan jag kolla upp lite åt dig hur mycket av varje du bör äta för optimal viltminskning... Du räknar ju ändå.

• Theresa1

VL: jag vet att jag är tjatig om min jädra motivationsbok... men skriv ner känslan så du kan använda den när det är motigt,

• Theresa1

IB: ingen feber iaf, näsan rinner som en kran... Jag såg nu att jag tog mig vatten över huvudet när jag sa att jag kunde kolla åt dig, jag får återkomma... måste läsa mer i boken. Ja jag tänkte nog köra bara nutrilett... 7 dagar ska väl inte vara så svårt... tror jag. Tog jordgubb får se om den smakar spya sen

Ni som är mammor och lite mer erfarna Max är också dunderförkyld, vad kan jag göra för att underlätta för honom?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)