vikt...peppningstråd =)
Mmmm det är ju en bra ide
Mmmm det är ju en bra ide
ib: jo jag hade faktiskt tänkt på det... men det var ju ett bra tips iaf
*eko*
körde du hela programmet i dag också?
TL: Är "relationsproblemen" fixade?
Tjoho, nu funkar det igen! Tragiskt att jag hunnit kolla 10000 ggr under kvällen
Fl har inte funkat på ett par timmar för mig
Åh ni är så duktiga!!!
Jag har intagit min första nutrilett jordgubb... Den var väl ok, jag har mini mjölk så här i början, annars fullföljer jag det aldrig
Känner redan nu att jag nog kommer behöva er rättså mycket....
BTW: Här bor jag... Marcus hörde allt medan han väntade på bussen (han var på julbord) Mitt på eftermiddagen, helt sjukt!
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,744835,00.html
IB o TL: Ellerhur, det är alltså precis vid mig, fast jag hörde inget som jag tankte på iaf... Men max är rätt högljudd nu när han år så snorig o missnöjd... Marcus ska flytta NU säger han
För typ 2 ås sedan var det en kille i min ålder som har knarkat lite för mycket och gick runt o högg folk med en fiske yxa, det var också har på PB... Kul område! Men grejen är att så här är det på typ alla ställen utom kanske tre eller fyra här i västerås, detta är inget utmärkande dåligt ställe (inte ett av de bättre heller iof) Tur att vi har planer på flytt!!! Vi ska bygga hus på landet, däe lär det knappast vara skottlossningar och psykoser som härjar, men man vet ju inte