Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Så... Nu är Oprah slut. Känner inte alls för att gå ut och gå... usch vad trist. Men med hjälp av TLs spark och en spark från mig själv så ska vi ut nu. Vet ju hur det känns efteråt o den känslan är underbar! Hej så länge!

• idiotblondinen

VL: Bra gjort!

Själv har jag precis kommit hem från en 70-minuterspromenix. Tack för sparkarna.

• idiotblondinen

Hahaaa, många vi är som har promenerat! Vad bra!

• idiotblondinen

VL: Jättesött!

Fy fan vad mätt jag är... Jag mår riktigt illa. Då har jag ändå bara ätit en vanlig middagsportion. Antar att min magsäck dragit ihop sig ordentligt, till vad som ska vara "normalt". O det är ju bra!

• idiotblondinen

Theresa1: VA! Gör du? Menar du allvar? Sluta genast med det

• idiotblondinen

Theresa1: Jaha, men dåså! Förlåt för mitt skäll!

• idiotblondinen

Theresa1: Bra! Men sluta köpa hem godis

Jag har aldrig mens i vilket fall som helst. Borde nog gå till doktorn o kolla upp. Fast jag är glad att slippa skiten

• idiotblondinen

Malin1976: Ännu en kanondag ser jag! Fy fan vad bra!

Nej jag äter inga piller.

• idiotblondinen

Malin1976: Javisst borde jag det. Men man ska ju ta sig för det också, det är ju svårare med det.

Javisst ja, glömde svara.. Jag har 1½-litersflaskor fyllda med ca en liter vatten för jag hittade 2 st stå så inne i ett skåp. Minns inte vad jag haft dom till... Möjligen som brödkavlar, jag kommer inte ihåg. ^^

• idiotblondinen

Jag blandar min nutrilett klumpigt medvetet för jag älskar att smaska på klumparna. Är det bara jag som verkligen tycker det är skitgott!?

Haha, jag sitter här och funderar... Tänk om du Therese aldrig hade startat denna tråden, och tänk om aldrig just vi som är här hade hittat hit. Vad coolt det känns att vi alla är så peppade och får sån hjälp av varandra! Det är verkligen häftigt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)