vikt...peppningstråd =)
Jag dricker inte mjölk alls förutom en skvätt i kaffet.
O då blir det lättmjölk, helt klart... Minimjölk är också gott, men det känns lite overkill. Speciellt eftersom jag ger en skvätt mjölk till sonen vid middag också.
Jag dricker inte mjölk alls förutom en skvätt i kaffet.
O då blir det lättmjölk, helt klart... Minimjölk är också gott, men det känns lite overkill. Speciellt eftersom jag ger en skvätt mjölk till sonen vid middag också.
Malin1976: Åh tack! Vad glad jag blir!
Jag bor i nordöstra Skåne i en by som heter Broby.
tl: ja! :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d
nej! Fan då haha
JA!
Zmoothie: Vad bra!
Malin: Sov så himla gott!
Vad var det jag skulle skriva... Jo, jag har ett tips. Vet inte om nån har nån nytta av det, men here we go! Ta och riv ett par morötter och palsternackor i en mixer o ha i kylen och varje gång ni äter middag så byt ut tex en potatis eller vad ni nu äter mot en näve riven morot och palsternacka! Mättar längre och är väldigt nyttigt! För mig som hatar morötter så är det verkligen bra också, för smaken av morot tar ju inte över utan får smak av resten av maten. I och för sig kanske det bara är jag som hatar morötter, men ändå. Det var mitt tips idag!
TL: Ser ut som en morot men är vitaktig. Jag visste inte heller vad det var förrän för ett par veckor sedan
TL: Ja, just det.
Men de smakar liksom ingenting!
Nej nu är jag så trött så sängen kallar... Natti på er tjejer!
God morgon!
Theresa1: Jag kollade lite på killen. Det är ju bra att kunna gå dit om det är nån övning jag inte förstår. Kan erkänna att ett par övningar från programmet varit små nötknäckare innan jag fattade. *Trög* Har jävligt svårt att koncentrera mig, så jag skyller på det.
Malin: Vad härligt att simma! O vad hurtig du låter idag då... Det blir nästan så att jag känner att jag vill försöka toppa dig! (Fast det kan jag inte, har ingen möjlighet att gå och simma idag)
Men ha det jätteskönt i simhallen!
VL: Men du gick ju ut på powerwalk istället så det är ju bra. O du kan ju göra de övningar som passar.