Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Halloj alla =)

Ja jag är fortfarande vrålpeppad =)
    har vart ute och gått imycket raks takt i femtio minuter..inte fuskat ett dugg =) vart bjuden på fika men tackade artit bej =)

Våra liv.. Ne jag har inte sett det programmet...

ska köra programmet senare ikväll... ska erkänna så har jag inte gjort de ännu då jag skyller helt på att jag har vart såå jävla trött i helgen och sonmnat väldigt tidigt... men det är ingen ursäkt och det vet jag ju =)

men men..

• ThereseLaurin

kommer jag igen me dem som inte lämnat vikten denna vecka

theresa: du tar måtten istället då du inte har våg=) men skriver upp dig i alla fall så du vet att jag inte glömt dig =)

Thussen: data haveri
    Annabe
    Josean
    Sarah81
    Angel
    och nova

sen måtten:

Jag= tänker bara ta måtten en gång i månaden
    Emmizor
    nova

det är en del som bara har sina mått den första veckan..kommer inte deras mått in till nästa söndag kommer jag att radera dem från listan. då det inte är nån vits för oss andra att ha dem kvar...

• ThereseLaurin

såg att dagens program var promenad.. så jag gör gårdagens istället då=)

• ThereseLaurin

Zmoothie: japp bara att ta nya tag =) Du är ny väl??
    i sånna fall såå vill jag hälsa dig varm välkommen =)

Vi väger eller mäter eller både och en gång i veckan..dvs fredagar dettta är helt frivilligt och du gör precis som du vill=)

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

här är ett träningsprogram som theresa har knåpat i hop.. Så den kan man göra om man vill=)

• ThereseLaurin

Måste ge beröm till theresa också.. lördagens övning var jätte bra helt lagom..inte för långt eller för kort och man kände precis lagom också =) bra jobbat =)

• ThereseLaurin

Ja jag känne igen det där med fet ful äcklig och allt möjligt.. men nu tänker jag på mina fina kroppsdelar som mina fötter de är jätte fina tycker jag ASG...dt är snat men sjukt =)

• ThereseLaurin

blondinen: ja jag tycker de är proppotjonerliga och så...små söta =) sen så går tånra som stortån är störst och lilltån min ingen tå som är längre än stortån..det har min sambo..hahah

• ThereseLaurin

halloj tjejer=9 här skrivs de för full rulle=)

hAR NYSS VART PÅ EN OCH EN HALVTIMMES PROMENAD MED MAMSEN=) Så skönt atat ha fått fläsken röra sig =) haha

jag kör mjölk och ww flingor till frukost sen är det bara nutrilett som gäller =)

Det var nån som frågade vilken pulver diet som var godast..och jag tycker nutrilett..natirdieten va ingen höjdare men smaken är ju som baken som sagt =)
    ska göra måndagens program nu =)

• ThereseLaurin

äh har ju inga hantlar..men ska till mama ikväll så frå låna av brorsan..så jag gör programmet ikväll i stället =)

Blondinen: håller tummarna för dig =9 kommer nog gå bra =)

• ThereseLaurin

jo men vi har inga flaskor hemma=( testade med sånna där cd skivor som man ska bränna, men de var aldeles för lätta...mina hantlar är spårlöst försvunna

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)