Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

då är de en astjärna framför nåt som du skrivit in fel

• ThereseLaurin

emmamaria då har du skrivit antagligen för låg vikt har du kollat att det är rätt kg till poundsebn??

• ThereseLaurin

Blondinen: va bra =) ja gö det =) man blir ju peppad liksom =) jag ska få en scanner av min låtsaspappa jag ska se om jag får till den så ska jag scanna in en bild som är innan jag vart grav... mickes syster såg den och hon hade glömt bort att jag var såå smal =)

• ThereseLaurin

Emmamaria: man kan tror att man är tjockare än va man är och tvärtom =) Så var stolt =)

• ThereseLaurin

Våraliv: vill du inte lägga ut bilden??=)

• ThereseLaurin

Marsmamma: okej =)

• ThereseLaurin

Min stolthet från igår sitter i sig =) alltså gjorde ju pepparkakshus och smakade inte en enda godis bit =) så känns som dagen kommer vara lätt med =)

• ThereseLaurin

Thjeresa: var precis och kikade =)

Våra liv: aha =) hoppas du ihittar några fina =)

• ThereseLaurin

våra liv: vart likt =) du är ganska lång eller hur??

Ne nu ska jag baka och städa hela dagen..men kikar in ikväll om jag kan hålla mig så länge ASG

ha en underbar dag alla !!!

• ThereseLaurin

halloj igen tjejer=)

Nu har jag bakat och städat lite men inte mycket och slagit in paket..nu har jag väldans ångest för alicia har mycket mindre julklappar än alexandra och jag känner att jag kanske bör köpa mer julklappar till alicia..hur skulle ni ha gjort??

Malin:tyvärrså ser jag inte vilka som bvart inne=(

Ja ja bakande gick bra=) toog inte en enda kaka=9 alicia fick smaka en och det gick ner på en gång=)

Ska göra programmet senare ikväll..känner att min tid räcker snart till ingenting...men men man får använda den väl istället =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)