vikt...peppningstråd =)
hehe en ps ettan till mina syskon men hittade en anna med mer spel och så=8 men nu är det bara 40 min kavr typ..så jaja jag hoppas det andra stiger mycket i pris haha
hehe en ps ettan till mina syskon men hittade en anna med mer spel och så=8 men nu är det bara 40 min kavr typ..så jaja jag hoppas det andra stiger mycket i pris haha
fan va ska jag göra vill ju inte vinna =( grinar snart över hur jävla dum i huvve jag är
hm typ alla är online men ingen skriver=( ska tråden själv då eller
Theresa: japp men ser inte så ut..funderar på att vara riktigt taskig..men vet inte om mitt samvete tillåter det
Ja dte med barnen har jag hört..kanske ska köra det =) sen när han frågar hur gamla de är så säger jag två haha
ne men tänkte att tradera krånglade så jag kunde inte lägga bud så valde ett annat spel istället visste inte att det vart registrerat de är väl trovärdigt?? hoppas ingen här har auktionen
Theresa
hehe ja men de är ju inte säkert att jag vinner andra auktionen heller så har som ett trumf kort haha..bara fem min kvar nu
vilken skitkärrning jag har blivit först smiter man från att man backat på en bil och nu detta..vart ska detta sluta??
malin: nepp inget i tidningen tack och lov..ja jag van budet på spelet få se om jag lyckas vinna det andra annars kan jag ju gå med gott samvete=)
ne ni tjejer nu säger jag godnatt har lite annat jag ska pyssla me på datan nu=) men hörs i morrn =)