Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

just det IB: det är klart att jag inte blir sur om du inte använder mot.boken... det är ju frivilligt Diu kör ju en annan dagbok...

• Theresa1

tl: blä! Förut när jag fick mens så var det bara att byta trosor för när den väl kom så var det försent, den var redan över... typ en liten skvätt bara sen var det klart, mindre än en flytning Synd att inte alla har så för det var verkligen jätte skönt... Att inte ha alls (som det var mest) clir så dyrt... man måste köpa test jämt ju...

• Theresa1

Godmorgon... Jag låg 4 sidor back

Men nu är jag ifatt men jag är för lat och för slömsk för att orka komentera alla var för sig

Jag tycker ni är fantastiska allihopa iaf.

TL: Det funkar fint med nutriletten!!! Igår kväll trodde jag att jag skulle svälta ihjäl, men jag åt faktiskt massa frukt istället för att gå bärsarkargång i skåpen så det var ju bra... Fast det var nog minst en månad sen jag gick loss ordentligt sist

Jag hittade fantastiskt fina underkläder igår, men mina bröst ville inte riktigt ligga fint i BH:n utan låg mest som två överjästa degar/tomma påsar och skvalpade så det blev inget Men jag funderar på att verkligen kolla vad jag har för storlek, man vill ju vara fin under Och köpa dem iaf... jag får väl tejpa tuttarna eller ngt

Ses under dagen!!!

• Theresa1

Jag försöker tydligen kvalificera mig till OS i smilys... Det blev lite overkill i mitt inlägg

• Theresa1

IB: haha, du är rolig

Jag kunde inte hålla mig från att mäta mig (har man ingen våg att missbruka kan man ju mäta sig precis hela tiden )
    På bara 2 dagar har jag minskat 0,5 - 2 cm överallt!!! Tjoho! Nu är det inte det minsta svårt att fortsätta ett par dagar till!!!

Vill inte ens ha lussefika nu! Min mun är ihopspikad

• Theresa1

Någon som behöver motivation, jag har till tre eller fyra extra personer nu *hehe*

• Theresa1

Fan jag glömmer alltid att trycka i en symbol ovanför inläggsrutan, sen kommer jag på det preciiiiiis när jag tryckt "posta inlägg", och då toktrycker jag ca 1 miljon ggr JÄTTEFORT på ngn symbol o hoppas allt vad jag har att datorn ska hinna registrera det, ofta trycker jag jäkligt hårt också som om det skulle hjälpa till...

• Theresa1

IB: haha vi har samma hälsning på msn, fast jag ska byta nu, inte för att jag inte vill ha samma utan för att jag är rastlös... och byta symbol hjälper ju sääääääääkert till...

• Theresa1

*dricker för mycket kaffe* hoppar ...upponer...upponer...upponer... framtillbaka...framotillbaka....

Kanske skulle göra ngt med all kaffe energi...

*magövningar*

Kollar yxans hemsida för lite hardcore tips...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)