vikt...peppningstråd =)
nu är jag sådär hungrig igen...
nu är jag sådär hungrig igen...
vL: förstår att du tappade lusten men det är jätte skönt att träna när man inte mår så bra. Man får ut massa agg och ledsenhet. Om man hittar anledningar till att inte träna mår man bara sämre tyvärr. Gör bara lite träning... Om du ger upp kommer du att må sämre för det också...
Även om sonen är viktig så är faktiskt du med det... Om du mår bra så hjälper du sonen genom det.
Vill inte alls skälla på dig eftersom jag fattar att det är tungt hemma hos er nu, men du kan inte strunta i att äta bra och träna för det straffar sig bara :-P Äta måste man juh, då kan man faktiskt göra det på ett bra sätt. Man mår verkligen jätte mycket bättre i kroppen om man känner att man gör nytta fråga IB
vl *kramar*
vl: då har du ju motionerat iaf
IB: ångest
IB: Inte idag
Men du sa att du haft det i 2 dagar... Det var det som jag tyckte var trist, jag vill ju att du ska vara glad juh
Malin: 3 msk 2 points typ... Just den fanns inte med men liknande, därför är det svårt att säga exakt
Malin:
Gömt?
IB eller använd som papiljotter!
Nova!!! Visst känns det så jäkla bra! Mandariner är ju dessutom skitgoda!
IB: Man tar en bit hår och rullar upp håret sen fäster man med hårnål- det blir fina lockar--- Det är sant