vikt...peppningstråd =)
HAHA jag hann först!!! Fast det fanns inga bra ljus eller något som hade lite med lucia att göra så det fick bli den där skitfula "ängeln" som ser ut som den har en deg på huvudet.
HAHA jag hann först!!! Fast det fanns inga bra ljus eller något som hade lite med lucia att göra så det fick bli den där skitfula "ängeln" som ser ut som den har en deg på huvudet.
...fan glömde trycka i rolig symbol... igen... att det ska vara så svårt...
Emmamaria: Skojar du? Väger du 55 och magen är borta? Lyxigt i så fall!
IB: Magmördar övning... Yxans *hehe* benlyft... ligger långt nere på sidan under magövningar
www.yxan.ac/lgh117/traningsovningar.htm
Jag fick en gullig komplimang av Marcus igår... Jag stod framfor spegeln o drog lite i magen, gjorde dubbelhakor och jonglerade lite med brösten och funderade lite på om jag skulle söka till extreme makeover... (seriöst) Då kollade han på mig först som om jag var dum i huvudet och sen med kärlek och sa
-Men Theresa... det fattar du väl... Du är ju för fin för att få vara med. Det tyckte jag var snällt. De som får vara med ser ju ibland ut som riktiga katastrofer *hehe*
Jaja, det var mycket gulligare i verkligheten, nu framstod jag mest som en idiot ser jag nu när jag läser igenom meddelandet.
Marsmamma:
Mådde du bra av att äta strips o burgare?
Vad tänkte du medans du åt det?
Vad tänkte du innan?
Jag har minskat minst 0,5 cm o mest 2 cm på kroppen på 2 DAGAR med pulver!!! Äter frukost och byter ut allt annat... Ta pulver i en vecka byt ut allt utom det kalorifattigaste målet... En vecka klarar du galant!!! Då får du en kikstart innan jul och har krymt magsäcken, då får du inte i dig så mycket julfett. Du kanske klarar en vecka till efter det, ta baby steps och kom i håg hur bra du känner dig när du gör "rätt" och hur dåligt du mår när du gör "fel". Tänk efter på hur det känns innan du stoppar i dig ngt och på om det är värt det. För varje onödig grej du stoppar i dig tar det längre tid till ditt slutmål.
Har su skrivit kontrakt med dig själv? Om inte försök att göra det det har iaf hjälpt mig massor! Fast man måste tycka om sig själv för att göra det, tycker man inte om sig så gör det ju inget om man sviker sig
Men du älskar väl dig själv eller hur? Du som är så himla duktig på att viktminska och som är en av världens bästa mammor och eventuellt världens bästa sambo också!!! Du är ju verkligen värd att kunna känna dig sexig och snygg, kunna gå in i vilken affär du vill och ta ett plagg du vill ha och så sitter det som om det var sytt bara för dig för att du har en sån jävla snygg kropp formad av pilates, rätt kost och lagom lite godis!
Jag älskar mig själv nästan varje dag... jag har ju fått världens finaste lilla kille och det är därför jag ser ut som jag gör... fast det gör ju inte att jag inte vill gå ner mina kilon men det gör att jag inte tycker att det är en katastrof om kroppen ser ut som skit
Den lär ju inte bli tjusigare av ett barn till och högre ålder... Vi måste acceptera att vi ALDRIG mer kommer att se ut som 16 (inte för att jag var så jädra smal då heller men men) Jag har funderat alvarligt på att ta itu med min läskigt låga självkänsla... det är där min spärr sitter. Jag tycker att alla är lite bättre än mig, och jag har verkligen INGEN självinsikt, då menar jag verkligen ingen alls. Det har jag inte listat ut själv (jag har ju ingen självins.)
Min brist på det kommer nog från diverse motgångar och sorger... Och en aning för mycket navelskåderi...
Jag älskar modet nu, tunikor och koftor... Döljer magen superbra... nu börjar ju midjorna på jeansen krypa upp lite också
värre var det ju för ett tad den när allt var supertajt och midjan helst skulle sitta vid knäna!
tad den= tag sen...
tad den= tag sen...