Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Åhhhh jag vill vara med!!! Jag ska ner 15 kilo... de har fastnat stenhårt efter att jag fick barn för ett halvår sen. Alla andra verkar ha tappat allt och lite till under amningen, jag har gått ner 0.5 kilo Spegeln skrattar år mig!

• Theresa1

ThereseL...:Jag funderar på VV. Men jag vet inte... skulle ju gärna fettsuga mig Så man slipper vänta på resultat... hehe. Jag ammar fortfarande max på nätterna så jag lär ju ta det lungt med "miralkel kurerna".

Jag vet att jag i någon gammal amelia har en super bta diet för småbarns mammor. Vill ni att jag ska leta reda på den och lägga upp den här? Det är jätte god mat i den.

Ska jag lägga upp ett kort så ni får se mig (annat än på BB, då ser ju alla lite "fluffiga" och slitna ut)? F*n jag vill så gärna vara snygg igen... Eller iaf lite tjusig...

• Theresa1

Gud va peppad jag blir!!!

Jag håller på att skriva in stressad mamma dieten (den innehåller chokladpudding! Tjoho) i min dagbok...
    Jag är snart klar... lägger upp bild på mig och Max nu.

• Theresa1

Nu ligger det ett kort i mitt galleri, fast men ser inte så bra... skit samma ni ser lite iaf

• Theresa1

Marsmamma: Tack så mycket!!!

Precis när jag skrivit ner allt och sparade det i dagboken så var jag tydligen utloggad och tog förstås bort det innan jag sparat Så jag ska skriva in det igen . Återkommer ...

• Theresa1

Nu finns den i min dagbok... följ den eller sno delar... jag gillar den iaf, fast jag har ju inte börjat följa den ännu så jag kanske ändrar mig.

• Theresa1

Therese: Näe jag är inte tjock... jag väger 73 och är 165 lång. Precis på gränsen för övervikt tror jag. Innan jag blev gravid vägde jag 60- 62 kg på invägningen vägde jag 65. Det är där jag vill hamna igen. De mesta av mina kg sitter runt midjan, låren och stjärten.

De säger att det är där amningsreserven sitter... hoppashoppas att kilona rinner av nu när jag ska slute amma.

• Theresa1

Marsmamma: Vågar du outa längd, vikt och vad du strävar efter för vikt när du är klar? Du behöver inte säga om du inte vill

• Theresa1

Är det svårt att sluta med socker tycker du? Jag är inte beroende i ordets rätta bemärkelse, men jag tycker ju om pasta, bröd o ris m.m. Vi åt fullkornspasta på jobbet och det tycker jag smakar bra... Det kanske mest handlar om att bryta invanda mönster inte om att det är svårt, eller?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)