Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

TL: 66.5???

Du får ta o säga till karln vad som gäller. *Kram*

• idiotblondinen

ThereseLaurin: Ja, men det är ju liksom bättre med "schemalagd" belöning och inte en massa småplock. Jag menade inte nån speciell, jag menade bara överlag.

• idiotblondinen

TL: Nej, inga missförstånd. Tyckte ni att jag lät för hård eller?

• idiotblondinen

TL: Vad för bullar?

• idiotblondinen

Solen lyser idag iallafall... O här sitter jag och... Öh. Kommer ingenvart. Kanske borde äta frukost... *Gäsp*

• idiotblondinen

TL: Vet hur det där är... Ibland om jag får för mig att baka så vet jag att jag kommer bli så trött på det efter en stund att jag ångrar att jag började.

Jag väntar med frullen tills Filip vilar, jag måste njuta i lugn och ro varje gång jag stoppar i mig nåt.

• idiotblondinen

Våra Liv: Skitbra!!!

• idiotblondinen

TL: Duktigt! O här har jag suttit o tänkt att jag skiter nog i att promenera idag... Men nej. Det gör jag inte.

• idiotblondinen

Bra emmamaria!

Jag har bara gått i 20 minuter idag. Till och från affären. Men jag har tänkt köra ett ordentligt styrketräningspass ikväll kanske. Har tänkt gå igenom hela programmet faktiskt. Vill ha en ordentlig genomgång i hela kroppen. O nu ska jag sitta här ensam en fredag till så det får bli mitt fredags"nöje"... Börjar bli uttråkad på att vara "duktig" faktiskt. Jag har i hela mitt liv identifierat mig med att vara "dålig" o jag saknar det lite...

• idiotblondinen

FAN!

NU kom jag på... Att jag egentligen gick till affären för att köpa dagens lokala tidning för att där var en bild på Filip från julskyltningen. Alla som hade tomteluva på sig blev fotograferade av en fotograf och sen skulle det komma i tidningen och min syster sa att det var idag. Tror ni att jag kommer ihåg det då? NEJ! Utan NU när jag har varit hemma i en halvtimme så kommer jag på det... Det är ALLTID så. Speciellt när jag ska handla toapapper för att det är slut här... Då kommer jag ALLTID på det i trappuppgången när jag är på väg hem igen. Fan, fan, fan... Ska jag behöva klä Filip och gå dit igen? Alltså... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Whyyy...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)