vikt...peppningstråd =)
nästa på min sida blir nr 900
nästa på min sida blir nr 900
Såg oprah, jag känner mig som hon som vägde 190
Men det sitter nog väldigt mycket i huvudet antar jag...
BMI = 26,8...
VL o IB:
Tack
Det var det värsta... åhhh vad jag blev glad!!!
VL: Jag tror väl egentligen inte att jag är fet i ordetsrätta bemärkelse, men jag är verkligen inte så smal som jag borde... Jag har en barbamamma figur
Jätte rund på mitten... Men det jobbar jag ju på så duktigt med er. Tänkte du på att jag känner mig som hon på oprah som vägde 190 eller? Jag gör faktiskt det... sitter alltid o drar i alla tröjor och har helts en kudde eller ngt framfor magen så ingen ska se.
IB: Men du har väl iaf sett kort på mig förut har du inte det???
Tackar för komplimangerna iaf
Godmorgon!!!
Jag skötte mig bra igår men har iaf dåligt samvete för att jag åt kvällsmat istället för pulver... Marcus hade gjort spagetti o köttfärssås till honom o Max och det luktade så gott så jag ville också ha... Men det var ingen fet sås utan bara sån med tomat o köttfärs då förstås... Jag tod en "du är vad du äter portion" (en kupad näve) Så jag borde väl inte känna mig dum va???
Jag HATAR mitt "allt eller inget tänk"... Nu sitter jag och tänker att jag misslyckats bara för att jag frångick min diet...
Ah jag blir så jäkla trött på mig själv!!!
IB: Min brallor halkar också runt... Fast magen är lika degig som alltid!!! Visst har vi hållt på en månad nu? Jag ska jämföra mina mått nu tänkte jag, bara på kul... Något har ju garanterat hänt på denna månad
IB nej det var det inte
Vi har det hemma, vet inte varför M inte gjort det istället... Jag kunde ju försås kokat det till mig, men det gjorde jag inte för jag är aslat!
Jag dööööööör!!!
Tjejer kolla det här:
....................................Förut 17/11........................Nu 14/12
lår: ..............................68.........................................64
arm: ............................32.........................................30
naveln..........................100........................................90
!!!!
midja:..........................90..........................................82
!!!!
Stjärt:..........................108.......................................105
Nu hoppas jag att jag kollat rätt
Detta ska INTE registreras TL... det är enbrat skryt från mig!