Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Ska man vara yr och må lite halv illa? Har man ätit lite för lite då måntro???

• Theresa1

Frukost lunch och frukt... Lite kvällsis.

Jag har druckigt vatten i mängder tycker jag.

Känns lite knepigt att behöva äta mer... jag brukar ju ha motsatt problem om man söger *hehe*

• Theresa1

IB: så jag ska inte äta ngt mer nu då för att må bättre... det känns lungt faktiskt. Att inte äta mer idag alltså

• Theresa1

IB: Mm kaske skulle göra det... Man vill ju inte äta föööör lite heller det är ju verkligen inte bra för kroppen

• Theresa1

Malin: Jag är nog INTE på smällen Näe, det är nog mest kroppan som ställer om sig... åt två pepparkakor och blev som folk igen efter det och 1 jättestort glas vatten. Måste vara nogrannare med att dricka

Tack för idag o god natt!

• Theresa1

Han hade lite svårt att sova inatt... Eller rättare sagt han hade jävligt svårt att sova... Irriterande... Alltså jag blir inte alls irriterad på honom, det är bara frustrerande att behöva vara uppe när man själv är så trött så man vill kräkas. Han VÄGRADE ligga i sin säng, skulle bara vara i famnen. När vi la honom i våran säng så ställde han sig bara och hoppade hela tiden... Det passar sig ju inte riktigt mitt i natten... sen satt han o tjattrade länge, han är ju kanon mysig iof men jag gosar och pratar mycket helldre ett par timmar på dagen än ett par timmar på natten.

När jag skrev inlägget verkade det som om han skulle fortsätta på sin gap o skrik bana men nu sitter han och plockar ut ALLA Marcus bandygrejjer i hallen Haha, där får han för att han inte ställde undan dom efter sig. Hoppas Max lyckas knyta dubbla trippel knutar på skridskosnörena Fast han är ju inte riktigt så fingerfärdig ännu.

• Theresa1

Ja han är verkligen världens goaste och bästa unge... Jag vet inte var han har lärt sig att hoppa i sängen. Han tar tag i sänggaveln och stutsar upponer upponer...

Han var nog katt i sitt förra liv tror jag för han envisas med att buffa med huvudet sådär som katter gör *hehe* Ni ska se när han och mormors (min mamma) katter sätter igång... De kan sitta och "stångas" skitlänge... Han är en liten knasboll. (guuuud vilket töntigt ord!)

Ni fattar väl att jag tycker att det är jätte mysigt när Max vill gosa o pussas på nätterna va? Tycker väl bara att det kanske kan vänta lite till morgonen.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)