vikt...peppningstråd =)
koviktare här käkas det vanlig mat, eller om man går efter anna skippers råd ganska mycket, idag åt vi kokt ris, ångkokt brysselkål fan vad gott det var! hade glömt det! o stekt lax till. dricker mycket vatten emd såklart
koviktare här käkas det vanlig mat, eller om man går efter anna skippers råd ganska mycket, idag åt vi kokt ris, ångkokt brysselkål fan vad gott det var! hade glömt det! o stekt lax till. dricker mycket vatten emd såklart
nu gick jag med i iforms tidning
man fick stegräknare o pulsmätare hehe ksitbra ju!
IB faaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad gött
shit *avis* vill med ligga under 80
fan jag gick upp 2 kilo under julen
men har gått ned 0,5 kilo nu så jagär med glad!
hejja oss
marsmamma hade gärna druckit med dig men jag måste skära ned har reedan fått i mig 3 koppar kaffe så det måste vara nog, fudnerar dock på en kopp grönt te med honung både gott o nyttigt
Malin oki jag har winsor pilates det får duga
marsmamma nu har det blivit 1 gång i år än så länge! ihar int tränat på ett tag under julen typ men jag planerar på o köra det aif 3 gånger i veckan eftersom jag går mycket o så med
ska köpa hopprep oxå hehe
shit vad ni skriver haha vilket svammel *skrattar* man blir road av o öä'sa allt
det ÄR 3 månader sen stängs tråden, men vi ser ju när tråden startts då är det ju bara att nån några dagar innan tråden stängs startar en ny o lägger in länken dit i denna tråden
koviktare jag har någe sånt o gå ned med...
det tog mig inte 6 år iaf o gå upp det kanske 2 som max
längtar tills imorgon då jag får gå med mina älskade stavar igen! hoppas verkligen spåret i skogen é upptrampat! det lär ju gå segare o bli jobbigare o gå i snön med fan extra träning
Malin vad vart du sjuk i?
har kommit överns med mig sjäkv att presentkorten jag fått i julklapps paras tills jag gått ned mer i vikt o det blir till sommaren
malin aha okej
helvete då... kul o vakna upp med genomtäppt näsa o ont i halsen :(
helvete kan inte träna nu.. ska dock börja så fort det värsta é över...
får ju iaf fortsätta med att äta bra o rätt under tiden så jag inte slappar till igen.. jävligt typsikt att bli sjuk till helgen då samboin é hemma o jag kan gå ut utan barn