Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

IB tack o koviktare det IB säger anser jag med är rätt. Men det är ju inte lätt för dig o bestämma hller när det inte är dina barn. Och det är nog lika dåligt för din karl med även om han har lika bra ämnesomsättning som min karl *avis*

• Våra Liv

IB jag blir med arg... o jävligt förbannad på att det promt MÅSTE stå precis innan kassorna så att dom som är beroende måste lida som fan när dom ska handla.. det är så jävla svårt att stå där i kön o inte köpa något

Men en sak måste jag säga som jag är glad över att nu när jag blivit så mycket nyttigare o trots min förkylning känner jag mig mycket smalare men vågar inte väga mig iaf inte förens nästa söndag! Men det fliar allt i fingrarna eller säger man fötterna eftersom man står på vågen?

• Våra Liv

jsg tyckerr vi tar in alla godstillverkare i ett rum o tvingar dom äta skiten själv! just nu känner jagf bara avsmak för skiten för det fan vad det är.. tillverkat av slaktavfall *spyr*

o ja precis du hittade rätta ordet, renare! även om jag är förkyld känns min ropp även friskare lustigt nog

• Våra Liv

koviktare men ni kan ju ha era regler hemma hos er så slipper iaf ni ha dåligt samveteför det med godiset

• Våra Liv

koviktare jag bpr i linköping!
    o accos kan man göra jätte nyttigt ju o gott är det!

• Våra Liv

hehe kul o se andra trådar som denna startas undrar om dom kommer gå lika bra SOM våran gör

• Våra Liv

IB haha trevlig gäst har inte 5:an? vasd hemskt

• Våra Liv

IB ja fan det är en bra ide så slipepr du se dom grisa i sig det

• Våra Liv

rundafrida nu vartr du min förebild! så duktig ska jag med bli om folk kommer med fika!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)