Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Theresa: ja jag har också känt så att man bara vill skita i allt bara för att man har misslyckats en dag...men nu har jag blittt bättre då jag vet att jag mår bättre och bättre för varje kilo jag förlorar =)

• ThereseLaurin

Som theresa säger så är det ultimata ca ett kilo i veckan... men jag erkänner jag har gått ner över fem kilo en vecka .. beror ju lite på också hur mycket övervikt man har...
    Marsmamma: ja jag tänkte köpa ps2 till sambon med dansmatta dock beg, men jag backade sönder lyktglaset så har tyvärr inte råd nu då vi ska till thailand direkt efter jul nästan..men när han fyller år ska det bli tv spel =) dvs i mars =)

• ThereseLaurin

theresa jo jag fattar=) de trycker ner varandra också i andra trödAR TYCKER DE ÄR HELT SJUKT,,NE NU SKA JA NER OCH LEK

• ThereseLaurin

Hej alla : äcklig länk som nån lade in=) man tappade verkligen matlusten... jag håller på att letar några julklappar då jag tycker att jag vart lite snål mot vissa så nu är det bara aatt leta =)

Ja jag har tagit en liten bulle idag, men det är för alexandra hade bakat den och hon ville att jag skulle smaka..då kan man ju verkligen inte vara taskig och säga nej liksom... för barnen kommer ju först =)

• ThereseLaurin

ahas =)

Hehe är just nu skita glad har lagt bud på tradera på ps vanligt då men till mina syskon för en hundring..de har ju andra julklappar med men satan va glad de skulle bli om de får spelet alltså=) så om åtta timmar är jag antingen deppad eller kanon glad =)

• ThereseLaurin

hmm ja jag vet är beroende av tradera

• ThereseLaurin

Välkommen nyfiknaflickan=)

Vi väger oss en gång i väckan och mäter osss elelr bara en del av sakerna eller ingen..
    helt frivilligt =)

vi har ett träningsprogram som man kör om man vill =)

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

hoppas du ska trivas =)

• ThereseLaurin

halloj!! ja har vart väldigt nervös idag av naturliga skäl.. jag har tatt två kakor till och käkat middag, men känner det inte someett nederlag för det..och nu har allt ordnat sig igen=) så jagär fit for fight=

Nova:: hoppas det går bra =) håller tummarna för dig=)

• ThereseLaurin

tjenare tjejer nu sover töserna puh =9 ska ta och plocka och städa lite nu till kvällen.. men höres i morra =)

• ThereseLaurin

duktigt jobbat boxning är kul=)

fan har lagt bud på tradera men ångrar mig sååå =( fan hatar mig när jag är sååå dum

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)