Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

får peppa mig själv då =)

• ThereseLaurin

ja du jag har nog kört många olika metoder.. jag har testat viktväktarna, viktklubb nutrilett osv... alla fungerar ett tag... så de förvinner några kilo varje gång..men nu ca tre mån har jag bar tagit nyttig mat och godis på lördagar..men man får ju ijnte i sig någonting när man inte är van att äta fet mat..åt kyckling en helg och det fick jag ångra bittert hade jätte ont i magen i två dagar... så nu vet jag att inte äta för mycket kyckling..man lär sig av sina misstag=)

• ThereseLaurin

hur går det för di ???

Idag har vi vart på picknick så vart en ganska skaplig promenad =)

• ThereseLaurin

Theresea: vet hur det är med mitt andra barn gicvk jag inte ner ett gram efter förlossningen..så tre månader senare gav jag upp och började försöka gå ner i vikt..vilket har gett resultat =) är så skönt nu, senast igår fick jag höra men gud va du har gått ner i vikt=)

Sen är det ju jobbigt att folk inte tror på en annan man går ner i vikt efterfölossningen när man ammar... men jag är ju ett levande bevis på den... ska snart våga lägga in lite bilder på min viktförändring =)

Hur tänker du göra för att gå ner i vikt theresea+???

• ThereseLaurin

va kul att flera hänger på =)

Theresea= ja leta gärna reda på det och lägg gärna upp bild på dig =)

Blondinen: vet hur det är att gå upp mycket under grav..jag gick upp över 40 kilo med mitt första barn.. Har också kört nutrilett i omgångar. och jag gick inte upp ett enda kilo efter åt

VILLL VARNA: för äppelcider vinäger..testadedet och jag gick upp 5 kilo på en vecka när jag slutade med dem..så det är inget jag skulle rekomendera..nån som har annan erfarenhet av det???

• ThereseLaurin

blondinen: ja håller med dig =) efter nån vecka blir det tilloch med gott att dricka..fast jag även kört bars...har du det???

Nu kör jag inte nutrilett dock..blir lite trist i längden..men ska nog köra en kur igen snart =)

• ThereseLaurin

jo jag har också chokladen.. de andra är ingen hit, men har köpt en gång då inte chocklad fanns hemma..så man är ju tvungen ibalnd =)

• ThereseLaurin

marsmamma naturdiet är som nutrillet =) det funkar på en del och andra inte..så det är värt ett förösk =)

theresea: Tycker att du inte ser tjock ut =) fina bilder i övrigt med =)

• ThereseLaurin

jag är ingen lättviktare..då jag är bara 155 kort...

helst skulle jag vilja väga55-60 men jag är nöjd med 65 ...

måste ner i vikt mera nu innan januari då vi ska till thailand...man vill ju visa sig i bikini =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)