vikt...peppningstråd =)
malin: aha jobbigt då de inte lyssnar på dig på dagiset..ja mina sover också hela nätterna om de inte ä s sjuka då..vilket de är gasnka ofta ..=(
malin: aha jobbigt då de inte lyssnar på dig på dagiset..ja mina sover också hela nätterna om de inte ä s sjuka då..vilket de är gasnka ofta ..=(
ja tjejer jag kunde inte somna så gav upp och gick hit =)
Va ska ni göra i helgen??
nope inte jag...
halloj tjejer min vikt denna väcka är 66.5 dvs minus ett kilo jaja. det är ju åt rätt håll i alla fall...
är så jävla irreterad nu... min sambo och äkskling.. har inte letat reda på alexandras hjälm ännu jag vill att hon ska ha sin hjälm när hon är ute om det skulle hända nåt skulle jag aldrig förlåta mig själv... men micke ha kan aldrig få fingrarna ur röven.. det enda han gör här hemma nu är att plocka i och ur diskmaskinen ibland och att elda och ta in ved..resten tar han för givet att jag ska göra....fan man kan ju inte gå som nån jävla städ kärring dagarna i enda... ja jag vet jag är jävligt duktig på att klaga men idag känner jag att allt är på väg att brista...vi har pratat om detta så många gånger. han säger att han aldrigf har tid och så...men va fan det är ju det han har tid alltså... man får ju priotera lite det får ju jag göra det har slutat i att jag nu har vart hemma i snart en vecka okej jag skjussade aklexandra på dagis i måndags och idag.... min kusin ville att jag skulle komma till henne idag till helgum det är några mil dit... men jag känner att jag fan inte har tiden.. men då tänkte hon kanske komma och jag kan ju liksom inte säga nej... känner för att skita i allt just nu... sen är vi bjudna på fest på lördag..jag sa attt jag ska inte gå men gå om du vill... men då säger han att han ska laga bilen.. självklart tar han förgivet att jag ska ha barnen. men tänk om jag har planerat nåt då... äh skulle fan va enklare att va ensamstående då skulle jag slippa städa efter han i a,lla fall....
ne nog på gnällkärringen nu...
Blondinen: ha några chips kanske var de mig du menade ??? men jag har faktiskt skött mig hela veckan förutom nån kakbit som jag skrivit och som sagt har jag en dag i veckan som jag äter gott.. för det är min belöning efter veckans gång =)
Sen så äter jag ju nutrilett hela veckan så man får inte i sig nån mat på veckorna oftast och då är det för mig viktigare med belöning i form av nåt gått... Hoppas du förstår??
blondinen: oppps fel igen haha är det inte längden jag skriver fel så är dte vikten
76.5 ska det ju vara =)
blondinen: jag har sagt det så många ggr då bättrar han isig i en vecka ca... men jag är nog överdrivet krävande av han också..eftersom jag kräöver mycket av mig själv, men har blitt mycket bättre i alal fall..
theresa: Aha ja jag fick min mens igår och brukar inte kunna hålla mig för nånting då..men känner till och med att jag inte vill ha nåt ikväll kan ju ändra sig under dagens gång men men..denna mens är ju ett helvete om man säger så...
fast egentligen borde jag ha vetat att de var på väg då jag nu för tiden alltid tar grav testa dagen innan då jag tror att jag är grav och sen kommer mensen haha-.... då har man slösat pengar i önödanhehe.....
Blondinen:: aha.. ja ville bara förklara mig ifall vi hade missförstått varandra från igår ....
sitter och mumsar på nutrilett bar nu =) ..fan de är den bästa frukosten ändå =)
lätt att göra ta med sig och god att äta och det mättar länge =)
blondinen: absolut inte, men tänkte då skrev chipsen att jag ville förklara mig så folk inte tror att jag äter det varje dag =) va bara så jag menade jag tog inte illa upp på nåt sätt.. tycker att det är bra att folk sätter press man måste se sanningen i vitögat =) fast jag vet ju min sanning
men känns ändå bra att jag gått ner ett kilo men när jag bara ha käkat nutrilett som jag nu gjort både jag i alla fall gått ner ett halvt kilo till men men..jag är ändå nöjd=) ett steg närmare mitt mål =) så jag tror inte att de blir några chips ikväll =)