Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Emma maria ja då har du ju bra bmi =) det kan du vara stolt över

• ThereseLaurin

degen hller på att jäsa nu men strax klart =)

• ThereseLaurin

blondinnen: ät frukost genast ne nu väntar bullbaket suck stön och pust..eller ja va ska man säga är inte på bakhumör tur att jag börjat då finns de ingen återvändo=) ska nog ta en promenix sedan för alexandra ska troligen till farmor så jag kan baka lite mera kakor om jag ids

• ThereseLaurin

hej nu har jag bakat klart ska bara låta dem kallna så jag kan slänga i dem i frysen..sen ska jag ta en promenaad så alicia får sova =)
    men nu är det nog så att jag råkade hä i jästen i för varmt vatten så jag vet inte om jag har sabbat bullarna??elelr går de att äta ändå??
    Det är ju så med barn att passa och baka samtidigt ingen hit direkt...

• ThereseLaurin

ja men jag tror nog att en del av jästen dog så hälften av bullarna är okej men inte resten..men men ger de till folk jag inte gillar haha

• ThereseLaurin

halloj nu har jag vart på promenad men vart bara en halv timma då jag höll på att frysa arslet av mig...
    Vart bjuden på tacos i morrn=) ska bli gott fast då blir jag utan mina chips får arbeta med dom det är ju bra haha

• ThereseLaurin

våra liv: bra jobbat =)

Blondinen : klart att du inte gör =) Ja jag börjar få ett behov av att ut och gå för man mår ju så mycket bättre sen =)

Till er som inte viktendången kanske har gått så bra och känner det som ett misslyckande så är vi inte dömmande utan det är en peppningtråd och så mycket lättare att låta bli att äta det där goda när man får peppning =) så snälla ge inte upp hoppen för eran egen skull=)

• ThereseLaurin

våraliv: ja jag kanju inte säga va de ska ha för köttfärs =) men i morrn är min ätar dag så det är helt okej för mig =)
    '

då slipper ja ju det jävla chipsen

• ThereseLaurin

ska försöka komma ner till 75 innan julafton det borde jag väl klara==???

• ThereseLaurin

våra liv: ja precis är ju lite pinsamt med för den delen..men en sak som är bra att jag oftast äter mindre då jag är borta =) så det känsn ju bra =) och vi ska få se deras nya hus =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)