Inlägg från: Zmoothie |Visa alla inlägg
  • Zmoothie

vikt...peppningstråd =)

TL - om de jäste som de skule så är det väl ingen fara? Grejen är väl att jästen dör om det är för vamt, men då jäser ju inte degen heller, och då blir bullarna bara degiga och inte goda. *vet av erfarenhet* Annars är det ingen fara.

• Zmoothie

Så, nu har jag gjort dagens pilatespass också. Blev bara 15 minuter idag, för jag gick upp en nivå och då är det bäst att mjukstarta. Sträckte ut musklerna, så nu har jag inte så mycket träningsvärk längre.

blondinen - Kan du inte få tidningen/bilden av någon som har den då? Din syster eller någon?

• Zmoothie

Vad duktig du är, blondinen! Och grattis till viktminskning, ni andra. Jag har inte tillgång till en påligtlig våg (vad jag vet är den pålitlig iaf. Samma som jag använde förra gången, hos älskling 20 mil bort) förrän i januari, så det blir förhoppningsvis roligt att väga sig då. Fast jag är helt vågberoende, när jag är där går jag på vågen VARJE gång jag ser den, nästan. Hopplöst, för vikten pendlar ju under dagen...

I alla fall. Nu har jag ätit några choklad/godisbitar med familjen. Ajja... Men jag ska inte äta fler! Inte heller falla offer för popcornsuget. Kanske ta en morot?

Välkommen KristinVitamin!

• Zmoothie

Nejdå, blondinen. Jag sitter här och undviker att ta en chokladbit. Ska till en kompis och baka julgodis i morgon, så jag ska iaf inte äta upp mig på godis idag! *bestämd*

Men du, 1000 kcal? Man behöver väl iaf 1500 egentligen?

• Zmoothie

Jaså, det tycker du? Svaret är helt enkelt att Jessica Biel (skådespelerskan alltså) har hoppat av. Inget nytt kontrakt, har inte riktigt koll på varför, men jag tror att hon inte ville mer. Och i stället för den valiga "karaktären dör"-lösningen så låter de helt enkelt bli att visa Mary. Så karaktären finns kvar, men vi får aldrig se henne igen, för skådespelerskan gör det inte.

Ja, det låter lågt med kalorierna, men bara du mår bra och får ordning på det sen så.

Haha, jag har fortfarande inte tagit nån mer choklad!

• Zmoothie

Ja, Mary var bra! Och jag tycker Vic är rätt cool också.
    Haha, jag sitter också här i SH-träsket.

• Zmoothie

Hemma igen efter en inte-så-nyttig helg...
    Bakade julgodis med en kompis igår, men tog faktiskt inte nåt smakprov nästan! *stolt* Däremot har det varit annat, vitt brö till frukost och fika och sånt.. Och ingen träning igår. *ajja* Fast det är konstigt vad fort man vänjer sig vid att röra sig, jag var tvunfen att "smygträna" lite när kompisen inte såg.

Nu ska jag ut på en promenad, sen ska jag göra gårdakens övningar +lite annat, så jag rör på fläsket. Ska läsa ikapp här också sen.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)