Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

här skrivs det va bra =) sitter själv och har ont i halsen =8 och förlite sömn så är lite grinig idag...

• ThereseLaurin

Theresa: jo jag har ju det tyvärr eller ja jag är ju hellre sjuk än barnen men nu är alla sjuka utom micke då...men lär ju bli frisk i värmen =)

tävlingen ni ska göra får jag haka på lite senare än er om det är ok??

• ThereseLaurin

Theresa: tackar =)

vi får se jag kanske kikar in nån dag när jag är i thailadn =) kostar sex kronor timmen att sitta uppkopplad =)

• ThereseLaurin

men ib ...inte ska du göra det... du måste lära dig att tycke om din kropp..hm kommer från rätt person

• ThereseLaurin

ib: jo jag mår illa när jag ser mig själv i kläder också som framhäver minsta lilla grej.. men jag ska ha bikini i thailand känns inte lockande men vill ju inte svettas ihjäl...sen har jag börjat acceptera mer och mer hurm jag ser ut..tänker att jag är ju bra mycket finare nu än för 5 månader sen... så det är ju ett sätt att våga...ne men tjejer nu måste jag sova..eller vila i alla fall..är skita trött
    kram på er

• ThereseLaurin

halloj brudar =) min tand e lite bättre nu =) känns otroligt bra =)

va ska ni hitta på på nyår då??

• ThereseLaurin

jag kan vara med =) behövs =)

• ThereseLaurin

nu har jag gjort mina i alla fall tar en snus som belöning

• ThereseLaurin

ja jag vet inte om vi ska till mickes syster. men bara om vi är lite bättre då,,jag känner mig inte alls kry... annars blir vi hemma med ost bricka och lite vin=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)