Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Emmizor: Glömde... Gud va bra med stegräknare!!! Är de dyra? Är lite sugen på en, jag har fått för mig att det blir roligare med promenader då.

• Theresa1

Emmizor: Glömde... Gud va bra med stegräknare!!! Är de dyra? Är lite sugen på en, jag har fått för mig att det blir roligare med promenader då.

• Theresa1

Hur är vädret? Jag har inte bemödat mig med att kolla ut ordentligt ännu... Kan det vara väder för en promenix kanske.

Synd att vi alla inte bor på samma ställe, då kunde vi fettförbränna tillsammans

Usch, jag är (kanske inte sa förut) en missbrukarpersonlighet delux, jag kan inte göra något bara litegrann och jag vill inte HÅRDBANTA, då går det åt skogen direkt... Fast jag känner mig så dålig när jag inte gör detta the hard way. *ÖPPNAR MIG* Det känns så dumt för jag ser det som ett misslyckande varje gång jag äter något som innehåller något som är onyttigt, fast jag gör det ju dagligen Så det är känslorna det är fel på inte handlingarna *hehe* Jag vet inte varför jag tänker så det är alltid ALLT eller INGET.

• Theresa1

Jag känner att jag får nervsammanbrott på hetsjakten på mammor nyss efter att de fått barn... Det är väl klart att man inte ska vara kraftigt övervikltig, men vafan... Jag känner mig ovärd eftersom man överallt får läsa om hur man snabbt blir av med mamma kilona och kommer i form efter förlossningen och då menar jag DIREKT efter. Om man inte har massa miljoner ligger hemma o skräpar så man inte kan fixa till det med personlig kock, tränare och dietist då är man lite misslyckad och det gör mig stressad... Jag VET att man inte ska påverkas men jag gör det iaf

• Theresa1

som har skit i bakgrunden kanske jag ska tillägga för träningsverka har jag inte

• Theresa1

Jag tänkt et kan vara bra med lite snabbe rätter när idetorkan slår till. Jag vet att jag gärma äter korv med bröd och det är ju inte så bra.
    10 rätter på 15 minuter. Jag tror man måste klicka lite på sidan... fast man behöver inte vara medlem.

www.aftonbladet.se/vss/vikt/viktklubben

Thussen: Va du är duktig som är ute och går...

Ni är alla bra som motionerar...

• Theresa1

Idiotblondinen: Man ska nog INTE gå ut... Jag vet att det gäller vuxna iaf. Vattnet i krämen tror jag "fryser" på huden.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)