Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

T1: Sant. Va, vilket jävla sätt... Äta tårta? När det INTE ENS var högtid? Va!?!?!?

• idiotblondinen

Theresa1: Tänk att jag tänkt exakt samma sak! Det var nåt livsavgörande när hon startade tråden och jag direkt hoppade på! Jag kände det redan då, faktiskt!
    Sen att det skulle utvecklas såhär, det är fantastiskt tycker jag! Denna tråden har blivit en viktig del i vardagen för mig, en ryggrad dit jag kan gå o få den hjälp jag behöver för att klara detta. O se som vi som är här har utvecklats? Inte hade jag förut trott att vi kunde bli så duktiga... Jag är imponerad, det känns som att vi alla är på en säker väg mot både viktnedgång och en häftig framtid. O Theresa1, behöver jag säga hur mycket du har betytt...? Du vet själv. Puss o kram

• idiotblondinen

Theresa1: Nej jag missade inte det, men igår var jag inte i stånd att ge ut straff. Men det är jag nu Nu ska du göra 50 situps och 50 tådopp (till att börja med)! Nu meddetsamma! Hoppas såklart att det går bra med din bror, men det gör det.

Är du på? Jag gör det samtidigt!

• idiotblondinen

T1: Bra! (Jag gjorde 50 av varje direkt jag steg upp ur sängen ändå så) Men det är rätta takter... Sen tycker jag att vi kör 2*10 diagonallyft också.

• idiotblondinen

Helvete! T1! Jag sa fel, jag skrev diagonallyft när jag menade "vrid överkroppen"! Så nu får jag med göra diagonallyften o dunsa i marken då!

• idiotblondinen

Fan vad bra T1, då slipper jag diagonallyften!

Stackars Nicole...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)