Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

T1: Nä, han sover inte, jag sitter här o väntar på att han ska somna

• idiotblondinen

T1: Ja! När älsklingen sover! Jag väntar bara på att han ska gå o sova en stund! Usch vad taskig jag är!

• idiotblondinen

Jag kom på vad jag ska göra nu. Jag ska lägga mig i badet för jag har fortfarande gammalt nyårssmink kvar. Gud vad äcklig jag är.

• idiotblondinen

Marsmamma: Jag tittade också på det... Herrejösses vad jag satt o bölade.. Ojojoj. Men hela tiden så blev jag mer uppmärksam på vilken tur jag har som har min son. Jag blir så ödmjuk av att se sånt... Undrar hur det är där nu, det är ju ett tag sedan Katrina drog in där?

På tal om annat, är det nån som har nåt gott recept på middagsmat att dela med sig av? Jag är trött på den eviga kycklingsalladen.. Blev sugen på att prova rostade rotfrukter, men vad ska man ha till? Nåt kött eller? Tips?

• idiotblondinen

T1: Javisst, där kom mitt första gråtanfall faktiskt!

O jag hade "tur", Filip sov...

• idiotblondinen

TL: Ha en alldeles UNDERBAR resa! Vi kommer att sakna dig o längta efter dig! Vi ska göra allt för att hålla ställningarna här i din tråd, jag lovar! *kraaaam*

VL: Ja, du är jätteduktig!

Ingen som kunde tipsa om nåt bra recept?

• idiotblondinen

T1: Det kvittar vad jag har hemma för om jag får nåt bra recept så går (tänk att ni kan bidra med en 20 minuterspromenad åt mig om ni kommer med tips ) jag till affären och handlar!

Jag vill prova göra nåt som jag aldrig gjort förut, men jag är inte så jäkla haj på matlagning!

Det får inte vara för krångligt heller.

Fast jag kanske får googla lite istället... Har hittat en del recept, men varför ska det alltid vara med en massa grejjer som man får köpa en hel förpackning av o sen aldrig använder. Eller grejjer jag inte ens vet vad det är...

• idiotblondinen

Hm... Jag gör ibland kycklingwok med koksmjölk, men jag är inte överdrivet förtjust i smaken faktiskt. Jag vill göra nåt med rostade rotfrukter, men VAD? Åååh vad störigt det är när man är sugen på nåt speciellt, men inte ens vet vad, och inte kan få det ur skallen!

• idiotblondinen

T1: Tack, ska göra det! Flippe är redan klädd så det får bli snabbt, annars hoppas jag få inspiration i affären (något som dock aldrig fungerar, för jag glömmer allt när jag är där)

• idiotblondinen
    Dödade jag tråden?

Nu har jag varit och handlat. Jag har ingen aning om vad jag ska laga, men jag köpte palsternacka, morötter, tomater, avocado, paprika, ööööh... Vad var det mer? Gurka har jag iallafall hemma... O kycklingfilé. O creme fraiche. Jag tror att jag ska experimentera lite. Med 90% säkerhet kommer det att gå åt helvete, men vad gör det, det är ju spännande
Svar på tråden vikt...peppningstråd =)