vikt...peppningstråd =)
har en sida här som ni kan läsa =)
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=343320&printerfriendly=true
har en sida här som ni kan läsa =)
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=343320&printerfriendly=true
jo man ska egentligen mäta över men jag menade för dem som inte ser resultat ovanför =)
en sida till =)
www.dietist.com/start/startvikt.html
hej hej:::
Marmamma och theresa1 har skrivit upp era mått mina kommer senare under dagen =)
Ska pilla med ett diagram på datan isdag för våra mått =) så jag får ordning på det hela =)
Själv är jag mindre stolt över mig själkv då jag har käkat två mackor och ett glas oboy aldeles nyss..bara för att sambon va hemma klarar mig mycket bättre då han inte är hemma =)
men nu ska jag inte deppa över det hela dagen =) vet ju att nu blir resten av kvällen pice a cake =)
men blir ingen motion idag kanske cykeln inne då..för jag har skavsår som fan kan ju knappt gå med skorna på=(
malin1976: du är självklart välkommen du med =)
välkommen emmizor =) Vi kör att man skriver upp sin vikt eller mått en gång i veckan...det är så klart frivilligt så man får göra precis som man själv vill =)
emmizor: va bra att du känner så =) Vi måste ju hjälpa varandra alla är vi i samma sits så att säga =) och pepping är väldigt viktigt för att mans ka lyckas =)
här kommer mina mått:::
ovanför naveln:92
Stuss:107
knä:37
överarm:32
emmizor: ja du jag har bra mycket kavr för att komma i min gamla garderob... men nöjer mig med 65 =) men innan jagnuari så vill jag helst väga runt 70 för då ska vi till thailand =) Men jag har gått ner ca 30 kilo nu så jag vet att det kommer att gå =) bara man är envis =)
Theresa1: klart att du kan mäta där =) det viktigast är ju faktiskt att du mäter på samma ställe hela tiden =)
Har gjort ett diagram nu på oss =) så om en månad eller så ska ni få se hur det har gått för oss alla =)
Ja precis det viktigaste är att erkänna och själv inse att man har gjort fel =) men jag får sån ångest så jag vet att jag kkommer sannerligen inte äta nåt mer förrän i morgon och det är inte heller bra =( men om jag skulle äta innan skulle jag må dåligt jätte lä'nge... så skäll på mig men jag måste göra på mitt sätt annars går det inte..
haha nja vet inte heter kanske fyrverkeri???
ja jag är stolt över mig själv =) ränsade garderoben förra helgen slängde massa kläder som var som tält nu =)