• Viickiis

Skötbord, hur gjorde ni?

Jag har börjar fundera på det här med skötbord. Då våran toa har ganska dålig planlösning, så får inte vi plats med ett skötbord. 
    Kan man ha ett fint i sovrummet, som ser mer ut som en byrå typ?  Skrattande
    Hur gjorde ni som också hade liten toa ? 

Tack för svar Drömmer 

• Svar på tråden Skötbord, hur gjorde ni?
  • Spexig

IKEAs skötbädd i uppblåsbar plast på golvet med en liten handduk på, lätt att städa undan. Finns i mina ögon ingen anledning att ha skötbord. 

• Jagsajudet

Vi köpte ett väggskötbord från Brio, jättebra.. Finns på blocket till ett bra pris :)

• J1983

Vi har ett skötbord som man har på badkaret och det kan fällas upp mot väggen när man badar eller duschar, men det förutsätter ju förstås att man har ett vanligt badkar. Jag själv vill absolut ha skötbordet i närheten av vatten så därför tycker jag att det är osmidigt i sovrummet eller i barnets rum.

• åttioåtta

Vi köpte enbart en skötbädd och när vi har nytt blöja har vi haft den på sängen, bordet, golvet och på soffan. Främst har vi bytt på golvet, och det har fungerat för oss i 16 månaders tid.

• december2010

Vi har köpt ett på ikea, snigeln eller vad den nu heter. Det är väldigt litet och står i sovrummet, har inte heller möjlighet inne på toaletten.

Var skeptisk i början men nu känns det helt ok!

• Lady Maria

åttioåtta - vad köpte ni för skötbädd? Funderar själv på att bara köpa en skötbädd som jag kan flytta runt och byta i det rum som storebror är i.

• åttioåtta
    åttioåtta skrev 2010-10-21 21:31:54 följande:

Från Barnens Hus. Den finns i olika mönster: www.dunderbutiken.se/shop/1298/img38/h9338/66...

Nu är denna skötbädd visseligen länkad till en annan hemsida men det är så här den ser ut, tog bara första bästa bild när jag googla.
Svar på tråden Skötbord, hur gjorde ni?