Skinn, läder lr tygsoffa???
Funderar på ny soffa, kollade på Ikea, men då hade dom inte skinn?? Skillnad? Bra, dåligt vilket skulle ni köpa??
Funderar på ny soffa, kollade på Ikea, men då hade dom inte skinn?? Skillnad? Bra, dåligt vilket skulle ni köpa??
Det finns en soffa på EM som heter Big Boss.
den skulle jag köpa på en gång om jag inte redan hade en soffa
www.europamobler.se/index2005.asp&sub=typ&sida=webbutik_produkt&Modell=&ProductType=24827
jag satt som en kung i den, man kan lätt ligga 2 bredvid varann, o så mjuk o gosig!!!*L*
Jo och kostar en del
Ja, men man får ge runt 10000 för de flesta soffor som är bekväma tyvärr.
Jo precis..Men det kan det vara värt men om man är ensam är det nog lite mkt med 10 000 om man har en inkomst på 12 tusen efter skatt
man kan ju ta på avbetalning om man vill Vi ska önska oss i julklapp kanske.. presentkort eller pengar..
Köper inga möbler i skinn, läder, mocca eller annat animaliskt material. Oavsett hur snygga de eventuellt skulle vara. Inga djurhudar i vårt hem. Sen tycker jag generellt tyg är snyggare.
Köper inga möbler i skinn, läder, mocca eller annat animaliskt material. Oavsett hur snygga de eventuellt skulle vara. Inga djurhudar i vårt hem. Sen tycker jag generellt tyg är snyggare.
Fillippa K: Avbetala går inte om man har anmärkningar på sig. Tyvärr har jag 2 stycken då jag slarvat innan vilket jag självklart ångrar..
spara!
usch för att spara fast det är ju nästan samma sak som avbetalning bara att man får vänta!
inte så bara kanske...
inte bra med anmärkningar
Vi har inga som tur är
Jennie med ie bra gjort av dig Men kan det inte vara fusk? Skinn alltså...
Filippa, syntetskinn/läder finns säkert men förekommer mest på undersidan t ex av fåtöljr och soffor, övrigt är ofta "riktigt".
Jag föredrar skinnsoffor, men det är klart att man får spara om man vill köpa en bekväm och snygg soffa då. Tycker att tygsoffor är fina så länge de inte är fläckiga, håriga eller blekta efter tvättar. Själv spiller jag JÄMT så för min del skulle det inte funka jag skulle få köpa nytt stup i kvarten.
www.hemmet.se/images/products/135_stil_skinn_3-sits.jpg
har köpt nåt i stil med denna, fast med bredare armstöd & svart...
2 treor & en fotölj blidde det för vår del..... stilrent & hållbart