• Fjorren

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

estelita skrev 2010-10-25 22:34:49 följande:
    hej.... vet inte om jag lyckats bli gravid el inte... hjälp..

har sj lite symtom som tråd stataren..

hade 6 den 9:e och den 14:e och hade ÄL den runt den 14-17
    beroende på vilken ägglossnings kalender man gör..
    men redan den 19:e-21:a hade jag lätt
    ryggont kroppsvärk kramper/ molnvärk begär salt illamående ömma bröst extrem trött Yrsel kissnödig var 2-3 timme typ kan gå 2-3ggr per timme i blandHar fortfarande ömma bröst men speciellt ont i bröstvårt gården..
    killen säger att dom ser annorlunda ut.. själv vill jag inte hoppas för mycke eftersom jag inte vill bli besviken.
    Gjorde gravtest i går med de visade negativt
    men de kanske är för tidigt el så är jag helt enkelt inte gravid vad tror ni..?
    BIM 30 okt
    Känns som vi ligger rätt lika till då Vi får följas åt nu under denna vecka
    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) justidettanu.blogspot.com/
  • Fjorren

Ska strax hoppa i säng...men tog nyss ett kort på stickan som jag testade mig med imorse...ni vet spökstrecket...
    Vad tror ni?
    Kan detta vara ett riktigt plus...eller bara ett spökstreck som jag tror...?

25 okt 2010. Mitt

• Fjorren
    partouze skrev 2010-10-26 15:16:28 följande:
    Hade ÄL förra veckan, kan man känna symptom tidigt? Jag har ömmande bröstvårtor och i helgen hade ja ont som fan i ljumskarna . Kan ocksåt illägga att jag har aldrig känt så innan . Har BM 8 oktober  cirka =) och detta är första försöket på första barnet Skrattande
    Välkommen in i denna tråd
    Ja du ställer samma frågor jag hade för bara en vecka sen Enligt många härinne så kan man visst känna av graviditetstecken ritkigt tidigt... Så det är bara att hoppas att de är som vi bägge önskar; att ett litet pyre bäddar in sig ordentligt inne i magen
  • Fjorren
    estelita skrev 2010-10-26 21:25:16 följande:
    hmm  kanske va se värt... men lyckades somna..Skäms  vaknade precis när de slutade..
    varit så himla trött i dag..
    Tyckte det var en rätt skojjig film...skrattade till ett par gånger åt de där tokiga vitklädda männsikorna som fejkade spermier, hehe...

Jaha....här har jag just tryckt i mig två knäckemackor nu!! Äter aldrig nåt ex mackor eller sånt på kvällen...men ikväll hade jag ett jädrans sug på kaviarmackor + att jag var vrålhungrig (även om jag åt en stor portion mat vid 19snåret) och illamåendet pockade på som bäst; det enda som manar bort den är nåt i magen.
    Så nu kan jag oxå lägga till sug efter kvällsmacka till mina grav-symptom, hehe..

Imorrn bitti smäller det; testar mig på nytt då...  - Får bevis på ifall spökstrecket bara var just ett spökstreck då..

• Fjorren
    partouze skrev 2010-10-27 12:11:09 följande:

lycka till i dag fjorren :)

Tack tjejen
    Fast jag tror jag lagt ner hela alltet denna månad... Testet idag var precis likadant som för två dagar sen, när det var som ett spökstreck....

Så här kommer nog lingonveckan starta rätt vad det är i helgen..... - även om jag har kvar alla de symptom som jag hitils känt; illamåendet, ont i brösten mm mm

Har kanske bara testat för tidigt (BIM-4 idag...) eller så... fattar nada!
  • Fjorren
    Sara 84 skrev 2010-10-27 13:14:53 följande:
    Kan det inte vara ett svagt svagt positivt då, bara att du testat lite tidigt?
    Ja, jag vet inte jag....så här såg testet ut iallafall...

27 okt 2010. BIM-4. Jahapp...blev man nå klokare nu då..?
  • Fjorren
    linkmamma skrev 2010-10-27 13:50:39 följande:
    Haha det är ju ett svagt men tjockt och fint pluss!! GRATTIS Fjorren!!!!
    Haha ja, jag vill ju gärna tro att så är fallet men känner det är så pass svagt att jag inte vågar tro på det....riktigt ännu... 
  • Fjorren
    Sara 84 skrev 2010-10-27 15:03:04 följande:
    Haha.. vänta du bara till bim så kommer du nog få ett starkt fint plus! Solig GRATTIS!
    Åhhh hoppas sååå att det är sant!
    estelita skrev 2010-10-27 20:37:48 följande:
    Hmmm har inte vågat testa mig... i dag...  vill inte bli besviken.. :(
    men jag tror inte att de tog sig har inte lika ont i brösten idag  känns mer som om mensen ska komma när som.. förutom men har mått illa där emot... kännt som om nån håller mig runt halsen...
    men hungrig.. har jag varit... trots att jag åt lunch men redan  vid 12.30  så va jag hungrig igen..

hur har ni mått i dag?
    Tycker nog du och jag har precis samma känslor kring detta...och upplever det mer eller mindre likadant!
    Är nästan lite feg att testa mig igen (även om jag typ helt säkert kommer att göra det på fredag, hehe...) just för man så väldigt ogärna vill få sig ett minus....

Jag har känt av illamåendet hela dagen idag med. Det som funkar bäst att mota bort den är att äta nåt. Och sen har jag kvar mitt saltsug; nötmixpåsen åker fram ett par tre gånger om dagen sen några dagar tillbaks...

Så jag vet inte jag....om man inte är gravid så är maniallafall otroligt duktig på att få till gravsymptom, hehe...  
  • Fjorren
    estelita skrev 2010-10-27 23:33:40 följande:
    Jo de är sant, man är rätt duktig på att känna efter. Men har du som mig kännt när du lutar dig framåt att det känns som om du har vikter som hänger på brösten?
    hehe...nej det symptomet har jag inte faktiskt Kanske kommer....eller kanske inte....
  • Fjorren
    MrBear skrev 2010-10-28 06:09:31 följande:
    två negativa test...fattar inte varför jag tar åt mig. det är 6 dagar kvar till bim.
    Här är en till som reagerar likadant; kan ju heller inte hålla mig från att testa...
Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?