• Fjorren

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

frejja skrev 2010-10-28 11:11:20 följande:
    näe nu tycker jag att "mens finnarna" börja komma...(ha ploppat upp en på hakan)
    så för min del är det kört den här månaden.,!
    hoppas de gå bättre för er andra! !{#emotions_dlg.flower}
    Ahhh men nej! Hoppet är ju inte över än! Så länge inte tant röd dykt upp så.... Eller hur..?
    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) justidettanu.blogspot.com/
  • Fjorren
    frejja skrev 2010-10-28 11:25:46 följande:
    njae men hon kommer den 6e,,, =( finnarna kommer alltid med besked en vecka innan...så är för säker på de tyvärr...men men kommer ju en nästa månad Glad
    Ja det är bra att tänka så kanske; går det inte vägen denna månad så har man ju en månads mys framför sig som väntar; aldrig illa det heller
  • Fjorren

Ooops och här somnade jag visst till nyss!

Sitter och jobbar, hemifrån med laptopen i knät...och plötsligt hade jag slumrat till!
    Kände hur huvet bara slog runt och ner...haha...
    Har sovit hela natten och brukar typ inte ha så här lätt för att somna....
    Vill jú gärna räkna detta oxå som ett gravtecken men just i detta nu vågar jag knappt ens tänka tanken....
    Ska ta det piano med tänkandet kring ett eventuellt plus... - iallafall tills det är dax att testa sig imorrn, hehe....

• Fjorren

Nu känne jag av riktiga mensvärkar......

Jo tjena att man kommer få sig ett plus! Nu är det nog kört tror jag... - känns som mensen kommer komma närsomhelst nu...

• Fjorren
    Sara 84 skrev 2010-10-28 16:07:56 följande:

När har ni andra tänkt testa? Eller väntar ni på mensen? Fjorren, du ska väl testa snart igen? Glad
    Jag kommer vänta på mensen nu. Kommer säkert i helgen.

Jepp..testar imornr bitti igen Även om det nu känns rätt nedslående...
  • Fjorren
    frejja skrev 2010-10-28 18:35:29 följande:
    kan det slå på bara några timmar?
    Hur menar du??
    Jag testade mig ju igår morse och testar jag mig nu imorrn bitti har det gått två dygn emellan...
    Ja hoppas kan man ju iallafall, att det ger nåt utslag men men... vi får väl se....
  • Fjorren

Här har jag under dagen gått mer över till att känna mig säkrare på att det blir mens närsomhelst... Har såna känslor i magen som kommer och går... Tyvärr.
    Ja, illamåendet är kvar dock och så även stickningarna i brösten; det har jag iofs aldrig starx innan mens. Sen kollade jag lite ifall jag har några flytningar (ursäkta detaljerna!) för det brukar jag få i skapligt riklig mängd bara dagar innan mensen... - men nope; inte det heller... Egentligen rätt positiva tecken då ju på ett eventuellt knyte i magen  
    Men ni ska se att flytningarna + mensen dimper ner som ett brev på posten imorrn eller till helgen.

Att jag ska få nåt annat än ett minus eller spökstreck (igen!!) imorrn känns nu inte alls lika glasklart....

• Fjorren
    Sara 84 skrev 2010-10-28 21:32:02 följande:
    Fjorren, tror absolut inte du kan ha fått spökstreck på två test i rad! Håller tummarna för att jag har rätt.

Själv hoppar jag av tåget här... mensen kom nu ikväll flera dagar för tidigt. Jaja, som sagt så har vi ju inte försökt bli med barn, utan det var lite slarv. Men när man får för sig att man blivit gravid så är det ändå en oerhörd besvikelse när man inte är det, oavsett om det var planerat eller inte. Men min tur kommer nog igen om några år eller så.

Kommer ändå fortsätta att följa tråden lite till för att se hur det går för er andra. LYCKA TILL NU! Skrattande
    Trist att mensen kom men som du skrev så kommer ni säkert pricka in det nån gång nu framöver

Ja för att vara helt ärlig så är jag lite lätt nervös för att testa mig imorrn... - kan inte tro jag kommer få annat än ett minus nu och vill ju inte uppleva besvikelsen... så vet ärligt inte hur detta ska gå.
    Vet nästan säkert jag ändå inte kommer kunna hålla mig utan testar säkert i vilket fall som helst imorrn...  - måste bara vara beredd på att bli ordentligt nedslagen....
  • Fjorren

Shit! Shit! Shit!
    Fick hjärtat i halsgropen imorse!

Kommer få ett barn till!! Fick ett plus nästan direkt! Och sen åkte digitala stickan ner i burken och jajamensan... Har visst ett knyte i mig!!

GULP!!!

*Glaaaad!!*

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?