Väldigt tidiga graviditetssymptom?
så för min del är det kört den här månaden.,!
hoppas de gå bättre för er andra! !

Ooops och här somnade jag visst till nyss!
Sitter och jobbar, hemifrån med laptopen i knät...och plötsligt hade jag slumrat till!
Kände hur huvet bara slog runt och ner...haha...
Har sovit hela natten och brukar typ inte ha så här lätt för att somna....
Vill jú gärna räkna detta oxå som ett gravtecken men just i detta nu vågar jag knappt ens tänka tanken....
Ska ta det piano med tänkandet kring ett eventuellt plus... - iallafall tills det är dax att testa sig imorrn, hehe....
Nu känne jag av riktiga mensvärkar......
Jo tjena att man kommer få sig ett plus! Nu är det nog kört tror jag... - känns som mensen kommer komma närsomhelst nu...
...och jag är illamående!!!
När har ni andra tänkt testa? Eller väntar ni på mensen? Fjorren, du ska väl testa snart igen?
Jag kommer vänta på mensen nu. Kommer säkert i helgen.
Här har jag under dagen gått mer över till att känna mig säkrare på att det blir mens närsomhelst... Har såna känslor i magen som kommer och går... Tyvärr.
Ja, illamåendet är kvar dock och så även stickningarna i brösten; det har jag iofs aldrig starx innan mens. Sen kollade jag lite ifall jag har några flytningar (ursäkta detaljerna!) för det brukar jag få i skapligt riklig mängd bara dagar innan mensen... - men nope; inte det heller... Egentligen rätt positiva tecken då ju på ett eventuellt knyte i magen
Men ni ska se att flytningarna + mensen dimper ner som ett brev på posten imorrn eller till helgen.
Att jag ska få nåt annat än ett minus eller spökstreck (igen!!) imorrn känns nu inte alls lika glasklart....
Shit! Shit! Shit!
Fick hjärtat i halsgropen imorse!
Kommer få ett barn till!! Fick ett plus nästan direkt! Och sen åkte digitala stickan ner i burken och jajamensan... Har visst ett knyte i mig!!
GULP!!!
*Glaaaad!!*