killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)
ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????

ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????

Det blir det det blir. Det har varit rödhåriga, blondiner, svarfthåriga, brunhåriga, gråhåriga...
Men rent estetiskt kan mörk- och svarthåriga med bruna/svarta ögon vara vansinnigt vackra. Nackdelen är att dessa ofta har kraftigare behåring på hela kroppen och i värsta fall synlig mustasch.
Men en äkta blondin, med mjukt fjunigt könshår är läckert.

blondiner. finns inget vackrare.

Jag tror helt ärligt att jag tänder mest på kontraster, mest av allt svart hår mot blek hud... min flickvän hade färgat hår förr. Sedan fick hon för sig att hon inte ville ha det längre :( och uh, vad ska man säga?

Brunett

Har alltid tyckt att blondiner har varit de som attraherat mig mest, men konstigt nog har jag bara varit kär i brunetter... förutom en då.

Blondiner eller helst ljust rött hår.... brunetter går bort helt o hållet... iaf då det är frågan om förhållanden...

men hallå? går du efter hårfärg när du skaffar ett förhållande med någon?!
om det är frågan om ett seröst förhållande är det insidan som e avgörande inte hårfärgen.
själv tyckerjag inte hårfärgen spelar speciellt stor roll, ögonfärgen däremot är viktigt... ett par vackra ögon kan få vem som helst knäsvag

men hallå? går du efter hårfärg när du skaffar ett förhållande med någon?!
om det är frågan om ett seröst förhållande är det insidan som e avgörande inte hårfärgen.
själv tyckerjag inte hårfärgen spelar speciellt stor roll, ögonfärgen däremot är viktigt... ett par vackra ögon kan få vem som helst knäsvag

En svarthårig tjej kan vara väldigt tändande dock...