killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)
ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????
ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????
Det finns ju brunetter som är snyggare än blondiner och tvärtom så kan inte säga en hårfärg..
Jag är bi och går inte igång på hårfärg direkt.. Rödhåriga ligger nog högst på listan om det bara är att rangordna efter utseende då, platinum blonderande är det som går hårdast bort. Gillar oftast ganska alternativa tjejer eller väldigt naturligt. Totala motsatser men sån är jag ;)
För mig spelar inte hårfärg någon roll, ni som gillar blonda tjejer, vad föredrar ni. Mörkblonda, orginalblonda eller ljusblonda?
För mig är det en blandning av att det varierar och att det inte spelar någon som helst roll.
Spelar ingen roll men en blodin kan vara som en röd Ferrari, svår att släppa ögonen från. Det är nått speciellt, något jag inte kan sätta fingret på. Men visst, det finns brunhåriga tjejer som är asvackra, förtjusande och som man blir kåt på helt enkelt. Men fick jag välja på två exakta människor förutom där en är blond och den andra mörk så väljer jag blondinen.
Nu händer jag ju inte på hårfärgen så det kvittar för min del helt o hållet.
Brunetter är alltid det som attraherar mig mest.
Blondin eller brunette? Rödhåriga, är det ingen som tänder på oss? 
Bara hon har en dallrande rumpa och gillar smisk spelar det ingen roll om hon är blondin eller brunett.