• Answerall

killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)

ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????

• Svar på tråden killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)
  • Anonym (Hm)

Svart om vi nu bara pratar ren attraktion . Bättre man lär känna någon spelar det ingen roll.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Man) skrev 2016-09-11 19:20:16 följande:

Bara hon har en dallrande rumpa och gillar smisk spelar det ingen roll om hon är blondin eller brunett.

Hear hear!
  • Anonym (Kille 35)
    Anonym (tycker) skrev 2016-09-11 19:16:15 följande:

Jodå! Särskilt när ni har sexiga fräknar kring näsan. Ser otroligt sött ut. Önskar att fler kvinnor hade fräknar, eftersom alltför få kvinnor har det.

Håller med! Något jag riktigt går igång på är fräkniga tjejer, gärna smala. Fräknar är så jäkla sexigt!
  • Anonym (Haha)
    Onkel Panter skrev 2010-10-25 05:13:12 följande:

Blondiner är så otroligt överskattade, verkar som att alla män i västvärlden dyrkar dem och det är så många som blonderar sig. Personligen föredrar jag brunetter, men till viss del beror det på att blonda är så "uttjatade", särskilt ickenaturligt blonda. 

Tycker tvärtom, utomEuropa dyrkar blondiner.
  • IngenSomGillarMig

Frågar man mig så anser jag oftast blondiner som lite roligare, att de har mer humor medans brunetterna är lite mer känslosamma med kärleken.

Men som många andra svarat så spelar det ingen roll, hårfärgen är inget avgörande för mig, jag ser mest efter personlighet, vill ha någon med humor som tål skämt????

• Anonym (Morw)

Spelar nog ingen roll egentligen men jag går igång som F*n på rödhåriga tjejer naturligt som onaturligt färgat!

• Jaguar1234

Har träffat min dröm kvinna jag är 47år

Hon är blond och väldigt väl tränad sexig och glad.

Mitt ex var brunnet och mullig och hade ett häftigt temperament.

Så jag säger blondin ????

• Anonym (Blond med brunt)
    Akropol skrev 2010-10-25 07:36:06 följande:

På något vis har det alltid blivit blondiner. Inte blekta brunetter utan såna som har ljust hår på alla ställen hon har hår.

Hm... Jag är blondin, växte upp som nästan vithårig, nu är jag rödblond. Jag har mörka ögon och kolsvarta ögonbryn, ögonfransar och har mörkbrun kroppsbehåring i övrigt. Har aldrig blekt håret någonsin. Är jag inte blondin?
Svar på tråden killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)