Inlägg från: LunaLaban |Visa alla inlägg
  • LunaLaban

    Umeåmammor februari 2007

    Jasså det är dit ni tagit vägen. Då förstår jag. Inte för att jag varit så aktiv här men det har alltid varit trevligt att komma in och läsa lite om hur ni har det. Jag har inte facebook och planerar INTE att skaffa mig det.

    Själv åker jag mest buss, jobbar och sover nu för tiden. Har inte ork eller tid till så mycket annat tyvärr. Jo sedan så växer det ett nytt litet pyre i min mage. C ska bli storebror med andra ord. Jo åsså ska ju ett bröllop planeras.

    Hoppas att ni har det bra allihopa.

  • LunaLaban

    Tack tack. Efter ultraljudet är BF den 3/6-11. Det blir alltså ungefär en månad efter bröllopet. Ok kanske inte världens bästa planering men det är lite så vi jobbar.

    Jag hakar gärna på på en fika. Är ledig till veckan. 

  • LunaLaban

    Hur är det för er nu för tiden? Jobbar de flesta hela dagarna? Karln min jobbar i morgon kväll och sedan hade vi tänkt gå på bio på fredag eller lördag kväll. Jag fikar gärna dagtid i morgon eller på fredag. Någon annan som är på?

  • LunaLaban

    Skoj. Du kanske kan fråga på fejan, eller vad det kallas för :) om någon mer vill haka på.

    Vid 13 eller 14.

    Bibliotekscafeét gillar jag. Mecka är ju inte så dåligt heller.

    vad säger du?

  • LunaLaban

    Hallå!

    Lämnar ett litet avtryck. Bröllopet gick som planerat, en underbar dag med god mat, fina tal och härliga stunder att minnas.
    Lillebror Liam anlände den 14/6 på förmiddagen, 52 lång å 4035gr. Tog ganska precis tolv timmar från det att vattnet gick. Föddes i vidöppet läge så de var tvungna att hjälpa till lite med klocka. Alla mår vi bara fint.

    Jag antar att ni sett  oss i tidningen redan. Både familjebild och bröllopsbild.

    Nu e jag föräldraledig och träffas gärna å hittar på saker på dagarna. Fler som är lediga dagtid??

  • LunaLaban


    Bjuder på en bild. STOLT storebror och lilldrängen. Tagen då han var ca. 2 månader.

     

  • LunaLaban

    Liam heter den lilla.

    facebook inget för mig. Ni får skicka ett sms om ni hittar på något kul.
    :)

Svar på tråden Umeåmammor februari 2007