medium, bluff?
Hennes detaljer var för bra för att det skulle kunna vara gissning:
* Hon sa att pappa sagt att det gick fort (Sant, han dog 11 dagar efter sin diagnos om cancern)
* Att mamma och pappa hade en jätte fin relation och att hon var den snällaste han nånsin känt (sant, det sa alltid pappa till mamma)
* att pappa dött av sin mage (sant, lever cancer)
* att pappa varit tjock innan han blev sjuk (sant)
* att min storasyster äntligen börjat komma någonstans på sitt jobb (hon hade bara irrat runt som vikarie 20 timmar i månaden, men i juni-juli var hon uppe i heltid och fast jobb)
* att vi inte skulle oroa oss för att vår lillasyster inte sörjde pappa (sant, vi bråkade hur många gånger som helst med lillasyster över att hon verkade totalt likgiltig)
* att min storebror inte skulle oroa sig över sina barn, han skulle snart få nytt jobb (sant, han fick nytt i Aug).
* att han saknade mig och att jag hade ett stort hjärta (det sa han väldigt ofta till mig)
* att min storebror och han hade haft samma intresse genom åren och spenderat mycket tid tsm på det (sant, båda två älskade bilar, och kunde mecka i timmar i garaget på något nytt projekt.)
* att mamma inte skulle lägga sig i våra bråk syskon emellan (pågick en hel del, gör fortfarande, och pappa sa alltid till mamma att hon inte skulle bry sig och hålla sig utanför.)
Hade hon sagt helt random saker som "han har barn, en fru han älskar, han hälsar till alla att han mår bra, och att han vakar över er" då hade jag sagt till min moster att hon slösat sina pengar. Jag är inte korkad.