• FamJ

Nya på Puregon-pennor!

Hej hoppar gärna in här, sprutar med Menopur istället för Puregon, men det funkar ju på samma sätt så =)

• FamJ

Hej,.

Misslinn hoppas det går bra idag och att det hänt något =)

Alltså de säger att Meopur e bättre men de vet jag inte, för det tog Väldigt lång tid och få ägg alltså, puregon kändes bättre.
    Men va ialla fall på sahlgrenska igår och jag hade ägg, troligen :S Den läkaren va inget bra alls :( Men skall ta ÄL-sprutan ikväll så får vi väll se!

• FamJ

Men du hur många dagar har du sprutat? 10mm e kanon på en vecka =)
    Du skall allt se att de växt till nästa gng..

Jag sprutade nu i 39 dagar det va seeeeeeeegt..

• FamJ

Haha ja 39 dagar va seeegt men de gick rätt fort ändå =) Sista dosen va på 202IE och där reagerde mina ägg =) Men nu är ÄL-sprutan tagen, så vi får väll se..

Håller tummarna för dig Misslinn att de skall gå bra på torsdag, tycker 10 på en vecka lät jätte bra =)

Sufi: Det på 10 kankse får sig en puff och växer ännu mer. Jag vet faktiskt inte hur de är med det..

• FamJ

Misslinn va skoj =) Du får säkert ta den på måndag =)

Sj väntar jag bara på att test dagen el mensen skall komma.. och ja lovar dessa dagar/veckor g¨år såååå sakta

• FamJ

Hej idag är 10 dagarsedan jag tog pregnyl o känns som ja börjar få mensvärk :( F*n..

Mislinn: Håller tummarna för dig idag :)

Jennie1987: Det är jätte olika hur länge man får spruta, som sköterskan sa sist, en fick hålla på i 9 dart en annan i 35 dar.. och ja fick hålla på 39 dagar med Menopur och ca 2 veckor med Puregon =)

• FamJ

Oooh va kul.. Men sa inte läkaren att nu "skulle sexa idag oxå?"

Tror nog inte de e någon fara med pregnylen, den e ju utan kyl från apoteket o hem :)

• FamJ

misslinn.. Jag skulle sexa samma kväll o andra o tredje dagen... =)
    Låter mysigt, varför inte liksom....

• FamJ

Haha det e bra Misslinn..

Lycka till idag Jennis1978 :)

Svar på tråden Nya på Puregon-pennor!