Nya på Puregon-pennor!
Jennie1978: Det lät ju super bra =)
Sj känns det som jag har mensvärk till o från och vågar knappt gå på toa :S
Jennie1978: Det lät ju super bra =)
Sj känns det som jag har mensvärk till o från och vågar knappt gå på toa :S
Jennie1978: Jag håller alla mina tummar och tår idag.. Ajjemän, den sitter i 7-10 dagar.
E på dag 13
Hade ju ett test kvar och tog det med morgon urinen och de va starkare än igår, men jag vågar bannemej inte lita på det fast jag så gärna skulle vilja, sen vet ja inte om jag litar på cb.. Det är säkert pregnylen som soökar..
Misslinn: Ja det hugger hela tiden speciellt höger sida alltså.. Trött och i brösten men de kunde man få ha progestoron:et Har du fått de??
men har progestoron?
Jennie1978: oooh va kul :)) Härligt o vakna upp till så fina besked =)
Saufi: Håller mina tummar för dig idag!
Igår fick jag rosa på pappret :( Tänkte nu e det kört. KOm på att progesteronet kan göra så att slemhinnan blir irreterad och kan blö lite, och jag ber verkligen till gud att de bara e så. Har knappt sovit någon ting i natt, vågade banne mig inte gå och kissa, men vid fyra och nu kom det inget alls :S
Så snäääällllla håll tummarna...
misslinn: www.9manader.nu/gravid/blandat/hormoner/progesteron där kan du läsa om vad det är.
Plussade igen. Men nää jag vågar inte tro på det, väntar tills nästa vecka igen och tar.
Attans vad det är svårt och hålla sig...
Usch vilken jobbig känsla...Har nog aldrig kännt så :S men efter äl-sprutan fick jag ont i brösterna..
Hejaheja kul och ta ovitrellen ikväll :)
Hej tänkte hoppa tillbaka på tråden igen... Men det va dåligt med uppdatering..
Hur går det för er alla?? Hoppas ni har en fin jul 
Saufi: Grattis 
Skit kul ju, ett tecken på att det faktiskt funkar, oooh man blir så peppad =) När plussade du?
Jag längtar tills 24 Januari då skall jag börja igen..
Saufi:Okej precis så där blev det för mig med förra omgången.
Jag reagerade på 225IE dom sa att det va väldigt ovanlig dos, men de va då det började röra till sig och växa igen..Så tror de blir nån stans där..
Åter Grattis igen =) HÅller tummarna att de går kanon 

Ring och kolla imorgon så slipper du fundera :)
Lycka till!! Kommer nog gå bra hoppas jag..