Är du för eller emot dödsstraff?
Happyness skrev 2010-11-04 14:40:38 följande:
Men jag har väl rätt till min åsikt eller? Herregud... Bara för du suttit inne och tycker att det är orättvist? Uppenbarligen fick ju du inte den hjälp du behövde, för du låter en smula galen.MIN ÅSIKT ÄR MIN ÅSIKT! Okej? :)
Har inga planer på att göra ngt dumt o sitta inne, men skulle jag nu snubbla in i din branch så får jag väl ta det då. Man väljer ju själv.
Ditt val var ju uppenbarligen inte helt genomtänkt. Likaså dina fjuttiga ord som ploppar upp på datorn. Läs mina inlägg så ser du att detta är min ÅSIKT. Och vad jag får tycka preciiiiis vad jag vill. Det är en av fördelarna med vårt land serru! :D
galen? nej inte alls. snarare över medel i intelligensen.
hjälp som jag behövde? behövde ingen, har inte gjort nåt annat brott än det jag gjorde vid det tillfället för MÅNGA år sen.
tycker det är orättvist? inte alls, snarare rättsvidrigt i dagens läge inom KVV.
din åsikt är din åsikt, självklart. jag delar den inte och anser att den är totalt ovidkommande samt snedvriden i sammanhanget, det är min åsikt.
sen att man går till personangrepp med att jag är galen, fjuttigt etc gör att din trovärdighet som redan innan var gravt decimerad blev helt bortblåst.
initalt sett har jag alltid stått fast vid att man kan göra saker bättre, vilket många idag försöker lobba för. men till ditt stora förtret, då man lobbar för helt andra saker som faktiskt är på god väg at genomföras inom kort inom KVV.