morguse skrev 2011-02-15 22:53:19 följande:
I know the feeling, idag har jag hållt mig, men igår var det riktigt illa!! Så vi har alla sånna dagar! man skulle fan behöva meditera....men jag fantiserade om en semla hela dagen idag...jag kunde riktigt känna smaken av den o lukta på den, det var såå riktigt nära att jag åkte o köpte en...men jag höll mig! Tur vi e mänskliga bägge! Saken är att när man väl fuskar, som jag gjorde igår med kebab o semla, så ska man njuta av det, för att ha ångest e bara meningslöst, d kunde man lika bra låtit bli, imorgon tar vi nya tag tussill! det är onsdag imorgon, så helgen närmar sig redan :)
Styrke kram till dig!
Tack morguse min vän, det känns skönt och höra. Mår värre idag då jag kallsvettas och fryser mellanåt. Fick knappt upp ögonen när klockan ringde. Har ont i magen och ryggen. Tror jag håller på och bli riktigt sjuk

Fick sån där riktig depp dag igår, inte för att jag smällde i mig en påse chips (kan ändå inte äta chips). Det var väl inget grovt fusk med bananer och musli men man är väl mänsklig. Får se om jag kan jobba idag ens men ska försöka hålla mig till dieten nu. Brrr nu fryser jag, urk. Idag lär jag ha riktigt enkel lagad mat, förslag?
Hur går det för dig förresten, tappat mer vikt?