Anonym (Wohoo) skrev 2011-02-22 11:37:50 följande:
Ja det är sötsuget som är det största problemet för mig :)
Jag har fuskat som tusan i helgen.. Ätit ostbågar med dill dipp gjord på 10% turkisk yoghurt och så salt o blandat och en gott o blandat... Men jag drack iallafall cola zero!
Så varför denna hetsätning i söndags? Jo, för att jag var bakis. Jag fuskade nämligen även i lördags. Jag och två till drack två flaskor vin, en flaska skumpa, några öl, några shots och käkade tacos. Jag käkade både creme fraiche och taco chips. Så ingen helg jag är stolt över... :(
Kåldolmar där sa du nåt... Fast jag älskar't förstås. ;)
Får man äta kål tro??
Ja jag har haft många såna helger då man fuskar rejält. Inte undra på att man inte har gått ner något. Men jag har inte gått upp heller och det är ju alltid något.
Håller på och lagar kyckling köttbullar nu med grönsaker och tzatziki till, ska bli så gott. Köpte choklad bollar åt grabbarna på jobbet men jag tog ingen. Har inte bakat på 3 veckor nu så stackrarn håller väl på få socker abstinens hihi.
Orkade inte träna efter jobbet heller, men det är väl för att jag inte har ätit så mycket sen igår. Så det ska smaka så gott med middagen. Tyvärr börjar jag få smak för "kåldolmar" attans det var länge det höll.
Hmm undra om jag fick ett tecken från ovan nu, det damn ner en brochyr från kyrkan i brevlådan med rubriken "framtids tro" hahaha
Det borde vara okej med kåldolmar alltså riktiga menar jag nu, i cruise fasen.