Skulle du förlåta din syster om hon inte kom på din sons begravning?
Förstår dig till fullo. tentor kan man göra om men detta tillfälle var då och en gång.
Tycker absolut hon borde tagit sig dit oavsett.
Däremot borde du sluta älta detta för dig själv...faktum hon kom INTE. Du kan inte påverka, ändra el göra något åt hennes val såhär i efterhand. Du kan bara acceptera det, lägga det bakom dig och gå vidare. Låt inte det ta så stor del av ditt liv. Du och din man har drabbats av de tmest fruktansvärda man kan tänka sig, att förlora sitt barn. Så fruktansvärt att jag ryser, kan inte ens tänka mig el försöka tro att jag förstår hur det känns.
Tror du inte att det egentligen är så att du inte sörjt färdigt el vet hru du ska gå vidare som gör att du hänger upp dig på hennes val?
El så måste du får svar på detta för att kunna lägga detta bakom dig och leva med sorgen efter sonen?
Tycker du ska prata med syrran. Har du sagt rakt ut vad du känner?
För de kan ju inte veta vad du tycker om du inte är rak och ärlig...de kanske inte riktigt vågar ta upp situationen med dig av rädsla att trampa på tårna.
Samla till familjeråd och prata ut!
Och funkar inte det så gå till ngn professionell rådgivning och lär dig leva med detta så du kan släppa ryggsäcken!