• mimosa2000

Finns det NÅGRA fina pojknamn??

Hej!
    Ja har som alla andra namnproblem. Väntar nr två nu och har bf i januari.
    Flicknamn är lugnt, har ett gäng som jag kan tänka mig, men killnamn, seriöst, jag hittar INGET som jag fastnar för. Finns ju såklart massa fina, men det ska ju "klicka" också.
    Storasyster heter Freja.
    Snälla hjälp mig, alla förslag mottages med tacksamhet!!! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-10 22:16
    Jösses vad mycket svar jag fick :) Tackar för alla fina förslag! Sjukt svårt är det, men jag har läst ALLA inlägg och tagit till mig från vissa :) Tack till er och lycka till i namndjugeln :D

• Svar på tråden Finns det NÅGRA fina pojknamn??
  • far

Ferdinand
    Frejvid (gammalt nordiskt namn, precis som freja)
    Tommy
    Felix
    Benny

• zanna80

Nej, finns inga alls!
    Känns det som iaf, kan inte komma på ett enda fint som jag kan tänka mig, men hänger gärna med i tråden och hoppas på att hitta något

♥ Lovisa ♥
  • Billiejoe

Har samma problem som ni..

Våran son heter Norton o de va de enda namnet jag tykte om när jag väntade honom.
    men om de blir en pojk nu om 3 veckor har jag ingen aning vad han ska få för namn...

SVÅRT

Lycka till

• liveandlearn

Freja och Frank:) Petter gillar jag med:)

• bizzy

Jag hittade Sandor här på FL för 3 år sen när in son föddes, bestämde mig för det direkt! :) Ska också hänga med i tråden nu o se om jag hittar nåt till (ev.) lillebror! Skriv gärna sen när ni bestämt er!

• 5by5

Det finns ju massor av fina pojknamn! tänker inte avslöja vad vi har valt till en ev kille men här är några förslag

Samuel
    Rupert
    Quentin
    Pascal
    Cedric
    Dante
    Magnus
    Valentin
    Gösta
    Stefan

Svar på tråden Finns det NÅGRA fina pojknamn??