• mimosa2000

Finns det NÅGRA fina pojknamn??

Hej!
    Ja har som alla andra namnproblem. Väntar nr två nu och har bf i januari.
    Flicknamn är lugnt, har ett gäng som jag kan tänka mig, men killnamn, seriöst, jag hittar INGET som jag fastnar för. Finns ju såklart massa fina, men det ska ju "klicka" också.
    Storasyster heter Freja.
    Snälla hjälp mig, alla förslag mottages med tacksamhet!!! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-10 22:16
    Jösses vad mycket svar jag fick :) Tackar för alla fina förslag! Sjukt svårt är det, men jag har läst ALLA inlägg och tagit till mig från vissa :) Tack till er och lycka till i namndjugeln :D

• Svar på tråden Finns det NÅGRA fina pojknamn??
  • Belleles

Mina pojkar heter Walter och Lionel ( svenskt uttal)

• summer sense

Pojknamn är otroligt svårt, hittar inte heller nåt som jag fastnar för.
    Vi har en son som heter Kian och det fastnade både jag o sambon för på en gng. Men skulle det bli en pojke till nu så vet i tusan hur vi ska hitta nåt som vi kommer överens om :P
    Flicknamn finns det jättemånga fina däremot.
    Jag ska på UL idag btw, ska ta reda på vad det är...även om det inte är 100% svar man får så vore det ju bra o veta om man ska fortsätta lägga ner energi på dessa pojknamnen :P

• MammatillJacob

Jag och min man hade tänkt oss Jacob till vår älskling som är beräknad i januari :)

• kickan89

Håller med om att dte är svårt med pojknamn! Men har i alla fall några som jag tycker är väldigt fina :)

Milo
    Elian
    Max/Maximilian
    Ludvig
    Vendel (tyckte jag lät skitfult först men sen blev det fint när man hört det några gånger :P)

Tycker även att Hugo är väldigt fint, lite tråkigt bara att det blivit så vanligt om man vill ha ett namn som inte är med på typ topp 5.

• isolande

jag börjar bli lite anti de här nya namnen... vi funderar på: Andreas, Hannes eller Jonas. Trista kanske, men finaGlad Mycket lättare med tjejnamn tycker jag....

• Ariadne

Elliot och Amadeus är ju förträffligt fina.

♥ Elliot ♥ Amadeus ♥ Millie ♥
Svar på tråden Finns det NÅGRA fina pojknamn??