Kan jag ha Borderline?
Borde inte skriva här för att jag är inte ute efter att ni ska ställa min diagnos. Har kontakt med psyk och ska ta upp detta med dem men vill bara veta om nån känner igen sig. I min ungdom började jag festa tidigt, umgås med äldre människor o skolkade mycket. Från jag var 16-20 år kanske så sålde jag o en kompis sexuellatjänster, berörde mig inte så mycket, har alltid varit känslig o vill alltid vara andra till lags, hatar att få kritik och vill attnalla ska tycka om mig. Händer det något så ältar jag det tills jag känner mig galen( just nu ältar jag mitt mående o min starka ångest) jag har bra självfötroende men noll självkänsla.. När jag inte har ångest fungerar jag bra, när jag har ångest fungerar jag inte alls... Känner mig värdelös o kan bara inte keva med detta känns det som. Jag har dåligt tålamod, höjer rösten fort mot mina barn. Idag är jag 28 år, o har haft perioder av ångest/Depp från att jag var 18 år. Allt jag gör ska gå superfort o blir jag avbruten så blir jag irriterad. Jag har inget självskadebeteende. Jag älskar min man men kan ofta känna o har sagt att jag vill skiljas några ggr fast jag egentligen inte vill.... Jag älskar att få bekräftelse.... Jag har länge känt att det e något fel på mig o söker efter svar, tänkt på bipolär mycket men det stämmer inte in riktigt. Har så svårt att känna mig annorlunda o får ångest av bara känslan att jag skulle kunna lida av detta, vill bara ge upp!!!! Hotells har jag trott att jag e rädd för just ångest, men jag vet inte.... Känner ni med Borderline igen er?