• Svar på tråden Okej, Camilla Henemark.
  • Åsa
    Miss Cee skrev 2010-11-13 13:25:59 följande:
    Tja jag får väl skylla mig själv när jag skrev att jag inte visst evad det handlade om när jag eg menade att jag inte orkat lusläsa alla artiklar eller brytt mig om själva boken...

Men oavsett det så verkar du ju ha mer att invända mot min närvaro i tråden än mot mina åsikter i frågan (eftersom du inte gav något annat svar på mitt andra inlägg) så då vinkar jag farväl nu och låter de andra som säger ungefär samma sak som jag sköta snacket istället.

Ursäkta att min närvaro störde dig..
    Jag svarade inte för att jag gick och lade mig (mitt i natten som du väl minns) och jag gick hemifrån sju i morse. Det var knappast ett ifrågasättande av att du som vi andra deltog i tråden; tråkigt att du gjorde den tolkningen.
  • viseversa
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-11-13 17:30:29 följande:
    fult och manhaftigt ord som betyder Penetrera
    jaha ha,ha man lär sig något nytt varje dag. 
  • viseversa
    ominte skrev 2010-11-13 17:05:37 följande:
    Har hon alltså tagit betalt av kunder för sex ibland?
    Äh skitsnack. Camilla må ha gjort mycket men någon hora är hon då inte. Och inge fel att ha sex med många heller. Hon har väl rätt att själv bestämma över sin kropp.
  • xXMaLoXx
    Rufsas skrev 2010-11-13 14:52:32 följande:
    Öhhh, vad menar du med det här? Jag fattar ingenting. Så om jag jag jobbar för ett företag så är det inte de som betalar min lön utan det gör staten?

Kungen har ett uppdrag. Det är därför han får pengar. Du kan inte jämföra det med privatpersoner. Det du KAN jämföra det med är att en kommunalanställd går på porrklubb på arbetstid.

Blanda inte äpplen och päron. Håll dig till en sak.
    De flesta skrev jag, vart det oklart för dig? Så de som är kommunalanställda ska hålla sig på sin kant hemma i soffan, eftersom deras löner finansieras av staten?

Arbetar kungen dygnet runt? Är inte han lika fri att spendera sin lön och sin fritid på precis vad han vill, vad oss anbelangar? Är han otrogen så är det väl knappast skattebetalarnas huvudvärk?

Kungen har ett uppdrag ja, precis som alla andra arbetstagare...och han får dessutom lön för det. Sen kan man diskutera i hur stort apanagét bör vara, men de pengarna går inte bara till kungen och hans familj. Det är pengar som skall avlöna deras anställda, underhåll av slottet os v.
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • xXMaLoXx

Varför är det sånt ramaskri nu, undrar jag fortfarande. Detta är gammal skåpmat, det enda som förändrats är väl att vi har ett namn på en utav damerna. Blev han mer otrogen eller utsvävande då eller vart är det skon klämmer?

• Weird One
    Rufsas skrev 2010-11-13 16:01:38 följande:
    Tror du att det är hon som har tagit kontakt med bokens författare och Expressen? Läs om, läs rätt. Och framför allt, döm inte någon innan du känner till hela historien.
    När boken först kom ut så hade hon inga kommentarer, och ville fly för att komma undan pressen.
    Nu säljer hon sin historia till expressen...

I rest my case...
  • Weird One
    ominte skrev 2010-11-13 16:38:51 följande:
    Varför skulle hon INTE det? Hade gjort detsamma om jag var hon, dels för pengarna och dels för att ge den rätta bilden av monarikn som vi så ädelt försöker värna om.
    Men är hon inte en äcklig människa som inte förtjänar att leva?
    Hon har ju legat med en gift man.

Ska man döma av alla andra trådar härinne så är ju den andra kvinnan boven.
  • Honey

Jag skiter fullkomligt i vem som knullar vem.
    Tycker bara att det är så j-a pissigt att hänga ut vissa folk.
    Inte fan hängs tex grannen ut för att denne har nuppat någon annan?! Varför ska då andra hängas ut?! De är väl åxå mänskliga och kan göra misstag.
    Låt folket vara!!!

*Bebis på väg*
  • xXMaLoXx
    Weird One skrev 2010-11-13 17:54:19 följande:
    När boken först kom ut så hade hon inga kommentarer, och ville fly för att komma undan pressen.
    Nu säljer hon sin historia till expressen...

I rest my case...
    Ja men precis..

Varför är det så känsligt att nämna att hon säljer sin story för att tjäna pengar? Det är väl upp till var och en att tycka vad man vill om det, hennes beslut kan vi ju ändå inte ändra på.  Jag kan tycka att det är lite småbilligt att sko sig på en sån här historia, men hennes val är hennes val. Att folk har sina åsikter om det får man väl räkna med kan man tycka.
  • Dorian Ertymexx
    ominte skrev 2010-11-13 16:38:51 följande:
    Varför skulle hon INTE det? Hade gjort detsamma om jag var hon, dels för pengarna och dels för att ge den rätta bilden av monarikn som vi så ädelt försöker värna om.
    Vilka "vi"? Jag är för att skrota skiten!
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
Svar på tråden Okej, Camilla Henemark.