• Anonym (Vad)

Han luktade tjejparfym

Igår när min sambo kom hem från jobbet så luktade hans händer jätte starkt av en tjejparfym (som inte var min). Han påstår att han inte pratat med eller träffat en tjej under hela dagen (ja utom mig då). Hur kan han då lukta tjejparfym? Han påstod att det kunde komma ur luften för tjejer med stark parfym jobbar där (på en annan avdelning). Men varför har det då bara fastnat på händerna?
    Vad tror ni?

• Svar på tråden Han luktade tjejparfym
  • Anonym
    seejtaan skrev 2010-11-17 20:29:39 följande:
    och byta tvål är omöjligt? shit, visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid!
    Men herregud, vad töntig du är.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 20:43:04 följande:
    Men herregud, vad töntig du är.
    men det är precis så hon får det att framstå.
  • Anonym
    seejtaan skrev 2010-11-17 20:44:20 följande:
    men det är precis så hon får det att framstå.
    Ja men så typiskt tjejerna här på fl.. ni ska alltid tönta er och göra allt för att trycka ner ts. Om hon säger att hon vet att dom har kvar samma tvål som de 5 år hon jobbade där förut så är det väl så? Hon ska inte behöva förklara sig så jäkligt.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 20:48:22 följande:
    Ja men så typiskt tjejerna här på fl.. ni ska alltid tönta er och göra allt för att trycka ner ts. Om hon säger att hon vet att dom har kvar samma tvål som de 5 år hon jobbade där förut så är det väl så? Hon ska inte behöva förklara sig så jäkligt.
    det säger hon inte. läs om, läs rätt.
    typiskt familjeliv, folk kan inte läsa ordentligt.
  • Anonym (Vad)

Vissa människor är bara sådana. Jag påstår inte heller att jag har rätt. Jag bara tänker enligt sannolikhet. Sannolikheten att de plötsligt bytt tvål efter 5år, kanske mer är ju inte så stor, visst finns den. Men varför byta från neutral som alla tål till något som kanske inte alla kan använda?

• Anonym
    seejtaan skrev 2010-11-17 20:51:43 följande:
    det säger hon inte. läs om, läs rätt.
    typiskt familjeliv, folk kan inte läsa ordentligt.
    "På jobbet har de en sådan neutral tvål, utan parfym." hon säger att de har en sån parfym.. det måste väl betyda att hon vet att dom har det :P men ja, visst är hon osäker.. men du borde sluta fjanta.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:15:02 följande:
    "På jobbet har de en sådan neutral tvål, utan parfym." hon säger att de har en sån parfym.. det måste väl betyda att hon vet att dom har det :P men ja, visst är hon osäker.. men du borde sluta fjanta.
    "Nej det är klart, men de har haft samma hela tiden jag varit där i ca 5år. Men visst de kan ha bytt"

skriver hon senare. så hon vet inte eftersom hon inte jobbar kvar (vilket hon skriver i inlägg #16).

läs om, läs rätt. IGEN.
  • Anonym (suck)
    seejtaan skrev 2010-11-17 21:16:40 följande:
    "Nej det är klart, men de har haft samma hela tiden jag varit där i ca 5år. Men visst de kan ha bytt"

skriver hon senare. så hon vet inte eftersom hon inte jobbar kvar (vilket hon skriver i inlägg #16).

läs om, läs rätt. IGEN.
    suck... hur viktig, intressant och givande är denna interna diskussion om vem som läser och tolkar rätt egentligen..? ge upp!
  • seejtaan
    Anonym (suck) skrev 2010-11-17 21:20:33 följande:
    suck... hur viktig, intressant och givande är denna interna diskussion om vem som läser och tolkar rätt egentligen..? ge upp!
    ööööh, är det inte viktigt för ALLA diskussioner att man läser rätt? :S

intressant, ja, eftersom hans händer luktar annorlunda.
  • Anonym
    seejtaan skrev 2010-11-17 21:16:40 följande:

läs om, läs rätt. IGEN.
    Precis som jag sa ;)
    "men ja, visst är hon osäker"
Svar på tråden Han luktade tjejparfym