• Anonym (Vad)

Han luktade tjejparfym

Igår när min sambo kom hem från jobbet så luktade hans händer jätte starkt av en tjejparfym (som inte var min). Han påstår att han inte pratat med eller träffat en tjej under hela dagen (ja utom mig då). Hur kan han då lukta tjejparfym? Han påstod att det kunde komma ur luften för tjejer med stark parfym jobbar där (på en annan avdelning). Men varför har det då bara fastnat på händerna?
    Vad tror ni?

• Svar på tråden Han luktade tjejparfym
  • seejtaan
    Anonym (Vad) skrev 2010-11-17 20:22:16 följande:
    Alltså jag har inte kollat upp vad dom har för tvål.
    och hur vet du annars? måste han berätta sådant? då är mitt tidigare svar ännu mer lämpligt.
  • Anonym

Men inte fan stinker man parfym även om man varit otrogen?
    Jag har en ganska stark parfym, men min man luktar aldrig av den trots att vi kramas och pussas hela tiden.

Eller menar du att han skulle ha varit otrogen och sen använt tjejens parfym innan han gick hem till dig?

• Slacker

Kläder drar åt sig rätt mycket, står man bredvid någon som verkligen lekar parymfabrik så börjar man lukta själv, precis som med rök

• seejtaan

ELLER!

han kanske ha varit till en parfymaffär och medvetet satt på sig parfym för att slippa göra slut själv? känns nog skönare för honom om du gör slut eftersom han tidigare ljugit (om något viktigt).

• Habbi

Såg nu att folk redan skrivit det jag tänkte... men ja, sätt dig och säg till honom "om du berättar nu att du varit med en annan kvinna kan vi prata om det, men kommer jag på dig senare så kommer det aldrig bli du och jag igen".. Då kanske du får det ur honom.

• Anonym (Vad)

Jag vet eftersom jag själv jobbat där för ett tag sen!!

Han jobbar inte ens runt tjejer.

• seejtaan
    Anonym (Vad) skrev 2010-11-17 20:28:09 följande:
    Jag vet eftersom jag själv jobbat där för ett tag sen!!

Han jobbar inte ens runt tjejer.
    och byta tvål är omöjligt? shit, visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid!
  • Anonym (Vad)

Jag påstår inte heller att han är otrogen. Jag bara undrar vad ni hade trott!
    Frågade honom vad han hade trott om det var ombytta roller, då hade han misstänkt mig också!!

• Slacker
    Anonym (Vad) skrev 2010-11-17 20:30:35 följande:
    Jag påstår inte heller att han är otrogen. Jag bara undrar vad ni hade trott!
    Frågade honom vad han hade trott om det var ombytta roller, då hade han misstänkt mig också!!
    Om det hade varit min sambo och han hade sagt att han inte varit otrogen att jag trott honom
  • Anonym (Vad)

Nej det är klart, men de har haft samma hela tiden jag varit där i ca 5år. Men visst de kan ha bytt

Svar på tråden Han luktade tjejparfym